In gesprek met Mirella de Meij - Office manager bij Experis 'Digital Workspace'. Mirella is de drijvende kracht achter onze dagelijkse gang van zaken. Samen met haar team zorgt ze ervoor dat alles vlekkeloos verloopt, tot in de kleinste details. Wat houdt Mirella nog meer bezig? Waarvoor kunnen collega's bij haar aankloppen? Je leest het in dit blog.
Wat vind jij het leukste aan jouw functie en waarom?
De diversiteit in mijn dagelijkse werkzaamheden heb ik altijd het leukste aan mijn werk gevonden. Dat is, denk ik, ook de reden dat ik al ruim 25 jaar in een soortgelijke functie bij diverse bedrijven werkzaam ben. Het helpen van anderen en zorgen dat zaken geregeld worden. Het ene moment een uitdaging met het wagenpark het hoofd bieden, het andere moment een event in het buitenland voor 50 man voorbereiden en weer een ander moment het kwaliteitssysteem op orde brengen. Daarom staat er ook MvA achter mijn naam. Als je wilt weten wat dat inhoudt, let me know!!
Kun je een project of prestatie noemen waar je het meest trots op bent tijdens je tijd als office manager bij Experis?
Dat is een lastige vraag. In de afgelopen 8,5 jaar bij Experis heb ik zoveel projecten mogen uitvoeren en begeleiden dat ik er niet zo eentje uit kan pikken. Eigenlijk ben ik het meest trots op mijn team met Suzanne, Yanaika en Mariska, waarmee ik dag in dag uit de business ondersteun met alle randzaken zodat de business zich kan focussen op hun eigen werk om Experis succesvol te laten houden.
Als je de kans zou krijgen om een nieuwe regel of traditie in te voeren binnen onze kantoren, wat zou dat dan zijn en waarom?
Invoeren van een wekelijks mopperkwartiertje. Mijn vader zei altijd, toen hij ouder werd, dat je max 15 min over kwalen en tegenslagen mocht praten en dan gingen we het weer hebben over leuke dingen. We verzanden vaak te snel in het afgeven of mopperen op anderen of situaties, dat mag dan een kwartier lang en daarna weer positief en vol enthousiasme aan de slag.
Mirella, jouw toewijding en professionaliteit maken echt het verschil. Bedankt voor alles wat je voor Experis 'Digital Workspace' doet!
Daarnaast wil jouw leidinggevende Jojanneke van 't Land ook nog wat kwijt:
"Ik zou Mirella te kort doen als ik haar enkel ‘secretaresse’ zou noemen. Ze is onze onmisbare spin in het web, die niet alleen alles perfect organiseert, maar ook elk evenement tot in de puntjes regelt. Of het nu gaat om een grootschalige kick-off in het buitenland of de deelname aan de Marathon van Rotterdam, Mirella staat altijd paraat. Van het bestellen van boodschappen tot het schrijven van kaarten, niets is te gek voor haar. Trots op onze samenwerking en blij met jou, Mirella!
PS: ik bel je morgen om mijn agenda weer eens volledig om te gooien "
Kom ook werken bij Experis. Ontwikkel jezelf en haal het beste uit je carrière!
Jezelf echt ontwikkelen? Bij Experis is dat mogelijk! Samen zullen we ervoor zorgen dat je het beste uit je carrière en jezelf haalt. Hoe? Met opleidingskansen, een duidelijk groeitraject en deskundige begeleiding! Daarnaast staan er geweldige stedentrips en personeelsuitjes op de planning, natuurlijk met de leukste collega's (dat kunnen we met zekerheid zeggen 😉). Neem contact met ons op en werp alvast een blik op onze vacatures.