IT Support services met Experis

Experis legt de nadruk op het partnership; waarbij onze kernwaarden ondernemerschap, ambitie, teamspirit, energie, open- en eerlijkheid hoog in het vaandel staan. Wij verzorgen uw complete IT Support dienstverlening waarbij u de regie in handen houdt. Wij maken het verschil voor u en zorgen dat uw IT Support meebeweegt met de toekomstige ontwikkelingen. Samen kijken we naar de invulling van de IT support diensten, of het nu Servicedesk, Servicebalie of On Site Support is. Elke combinatie is bij Experis mogelijk

Wat is Experis Co-sourcing+?

Wilt u zekerheid van uw bezetting maar zelf ook de regie houden? U kunt dan kiezen voor onze Co-sourcingsoplossing waarbij u zelf de regie en aansturing houdt en wij de bezetting voor u regelen. Bij co-sourcing ligt de nadruk op de samenwerking. Hoe beter wij elkaar leren kennen, hoe beter we kunnen inspelen op wat bij u nodig is. Denk hierbij aan de werving en selectie van de benodigde bezetting, het opbouwen van een flexpool en eventuele doorstroom maar ook aan zaken zoals de juiste cultural fit en onboarding van de professionals. 

Wat is Experis outsourcing?

Organisaties bieden hun medewerkers graag een flexibele en continue IT ondersteuning waardoor zij optimaal kunnen presteren. Het vinden van een juiste partner voor uw IT Support diensten is niet altijd even gemakkelijk. Een partner die deze zorg uit handen neemt, biedt hierin uitkomst. Experis biedt u de oplossing die past bij uw behoeften en wensen. Wilt u volledig ontzorgd worden en de dienstverlening volgens vooraf gemaakte afspraken door ons laten uitvoeren? U kunt dan kiezen voor onze Outsourcingsoplossing waarbij u volledig ontzorgd wordt en wij de regie en aansturing voor u verzorgen.

Partner in IT

Experis investeert sinds 1998 in IT en IT-professionals. Zo hebben we duizenden IT-specialisten verbonden aan ons netwerk. In de loop der jaren hebben we veel gegevens verzameld en vergeleken. Deel mee in de kennis die deze inzichten en best practices geven. Leer van andere bedrijven met dezelfde expertise. 

7 keer ICT-detacheringsspecialist van het jaar

De Computable Awards zijn de belangrijkste ICT-prijzen in Nederland. Experis won 7 keer de prijs voor ‘detachering- en recruitmentspecialist van het jaar’. Omdat we meer zijn dan alleen een IT-detacheerder. Ervaar onze meerwaarde in de productiviteit, innovatie en groei van je organisatie. 

De beste IT-professionals

Ga voor de hoogste score in gebruikerstevredenheid. Alle IT-specialisten van Experis krijgen een opleidingstraject en coaching. Voor IT-beheer en -servicedesk bieden we eigen maatwerktrainingen, van ITIL foundation tot communicatietrainingen. 

Ontdek de voordelen van co-sourcing+

Flexibel op- en afschalen schalen van de bezetting bij projecten.

Gegarandeerde continuïteit van uw IT-support dienstverlening op uw locatie.

Parttime mogelijk. Uw vaste team van Experis IT support professionals die op roulatiebasis bij u werken.

Altijd ingewerkte professionals bij vervanging. Verhogen eindgebruikerstevredenheid.

Continuous improvement.

Kwaliteit dienstverlening verhogen door kennisborging. Oplossend vermogen van de IT-support professionals vergroten.

U houdt regie op de keten van incident- en request management.

Voorspelbare kosten en kostenbesparing.

Ontdek de voordelen van outsourcing+

Gegarandeerde continuïteit en afgesproken kwaliteit (kpi’s) van uw IT-support dienstverlening. Kwaliteit dienstverlening verhogen door kennisborging.

Gegarandeerde telefonische bereikbaarheid. Verhogen eindgebruikerstevredenheid.

Voorspelbare kosten én kostenbesparing. Flexibele capaciteit bij projecten en vakanties

Continuous improvement.

Meetbare en inzichtelijke eindgebruikerstevredenheid en servicedeskdienstverlening.

Oplossend vermogen van de eindgebruiker vergroten.

Oplossend vermogen van de IT-support professionals vergroten.

Wij zorgen voor regie op de keten van incident- en request management.

Continuïteit en flexibiliteit van uw IT-support

Inzet en planning van IT-support professionals is een complexe klus. Bij co-sourcing+ zorgt Experis dat de ITsupport afdeling altijd voldoende bezetting heeft. U houdt zelf de regie. Wilt u toch meer de regie bij ons beleggen? Wij gaan graag met u in gesprek om hier afspraken over te maken.

Kies voor de co-sourcing en IT outsourcing solutions van Experis

Neem direct contact op

Maak werk

Jojanneke van ’t Land

Managing director Digitale Werkplek

“Maak gebruik van onze IT-servicedesk en het servicemanagementsysteem ServiceNow. Overtref je service level agreements. Met de getrainde servicedeskmedewerkers van Experis die altijd een stap extra zetten voor jouw klanten. Up-to-date met de nieuwste technologieën door continue ontwikkeling.”