Verhoog de eindgebruikerstevredenheid

Experis garandeert continuïteit in de IT support dienstverlening. Wij zorgen voor de juiste bezetting zodat de beste ondersteuning wordt geboden aan de eindgebruikers. De moderne, digitale werkplek vraagt nog meer om korte responsetijden en getrainde medewerkers. Dat is wat Experis levert.

IT Support dienstverlening: Servicedesk Servicebalie en Onsite support

Experis helpt met een professioneel aanspreekpunt voor uw eindgebruikers. Wij zorgen voor de bezettting van uw Servicedesk, Servicebalie of Onsite support. Onze getrainde IT-professionals lossen problemen op met het Officepakket, netwerkstoringen of met een defecte laptop. U kunt IT-projecten en migraties uitvoeren waarbij Experis professionals zorgen voor de iT support met zo min mogelijk impact op uw eindgebruikers.

IT-servicemanagement, ITIL en Microsoft365

Experis ondersteunt bedrijven bij alle gebruikersproblemen en verzoeken  met betrekking tot de IT-infrastructuur, met name gericht op kantoorautomatisering. Onze IT professionals zijn bekend met procesmatig werken en de IT methodiek. Zij ondersteunen bij het resetten van een wachtwoord, het toekennen van rechten of het afhandelen van vragen tijdens migraties.

Training en opleiding voor de IT-servicedesk

Experis heeft eigen maatwerkopleidingen voor iedere IT-professional. Opleidingen voor de persoonlijke vaardigheden, zoals communicatie met eindgebruikers en correct registreren van calls. En opleidingen op IT-techniek, zoals ITIL Foundation en Microsoft 365.

Kies voor Experis Servicedesk

Maak gebruik van de Experis servicedesk! Wij werken in uw  Servicemanagement systeem en kunnen u adviseren over de inrichting van uw systeem. Wij zijn een ervaren partner voor het uitbesteden van de IT-Servicedesk van je organisatie: 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dus ook buiten kantoortijden, voor verschillende landen.

Ontwikkelingen in het digitale landschap

De IT-wereld verandert snel. Innoveren is belangrijk voor de optimale eindgebruikerstevredenheid. Voor je medewerkers wil je de beste digitale werkplekken. Experis heeft in de afgelopen jaren data verzameld over hoe IT-support het beste ingericht kan worden. Maak samen met Experis de juiste inrichtingskeuze voor IT support.

ITIL Foundation

Onze IT-professionals hebben een ITIL Foundation-certificering. ITIL bestaat uit een aantal standaardstructuren en -processen. Dit zorgt ervoor dat IT-professionals altijd kwalitatief goede dienstenverleningen leveren. Daarin dragen ze bij aan het realiseren van de afgesproken SLA en de tevredenheid van de eindgebruikers.

Onze IT-diensten

IT-recruitment

Besteed je IT-werving uit. Experis helpt IT-specialisten aan een nieuwe baan met impact.

IT-detachering

Zet tijdelijk ervaren IT-experts in. De perfecte oplossing voor projecten of extra werkdruk.

Co-sourcing en outsourcing

Besteed (delen van) IT-beheer of -servicedesk uit en borg de kwaliteit van je dienstverlening.

Kies voor de co-sourcing en IT outsourcing solutions van Experis

Neem direct contact op