Adviseur IT servicemanagement

  •  reference-number: 231303
  •  posted: 01 december 2025
  •  form-of-employment: Permanent
  •  salary-rate: € 4000 - € 5500
  • industry: IT
  •  experience: Medior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Overige

Ben jij graag de spil tussen business & IT en richt je je graag op het optimaliseren van IT diensten en services? Spreekt een functie waarin je veel communiceert met diverse betrokkenen jou aan en heb je al (enige) kennis van servicemanagement? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

header-funct-public

  • Je staat continu in contact met het IT support team en interne stakeholders: wat speelt er, wat werkt (nog) niet optimaal, wat zijn actuele wensen en wat is de vraag achter de vraag; 
  • Je bent de spil tussen organisatie en de diverse IT leveranciers. Je zorgt dat wensen/eisen helder zijn en brengt dit goed over naar de externe partners;
  • Je voert regie op de leveranciers, stemt afspraken goed af en stuurt bij waar nodig;
  • Je draagt zorg voor een goede communicatie met alle stakeholders, je brengt mensen bij elkaar en organiseert overleggen; 
  • Je schakelt met projectgroepen om input te krijgen en maakt vervolgens de vertaalslag naar de oplossingen; 
  • Je coördineert acceptatietesten; 
  • Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied.

header-over-companydesc

Het betreft een maatschappelijke organisatie in Midden-Limburg met een informele, betrokken en open cultuur. Als Adviseur IT Servicemanagement werk je op de locatie in regio Geleen. Hier zijn diverse afdelingen gevestigd zoals IT, Finance en HR. 

Als Adviseur IT Servicemanagement vervul jij een brugfunctie tussen enerzijds het 1e lijns support team en anderzijds diverse externe dienstverleners (de 2e lijn).
80% van de IT tickets worden goed opgepakt en netjes afgesloten. Echter is er aandacht nodig voor de overblijvende 20%. 

Als Adviseur sta je continu in contact met het interne support team en eindgebruikers: wat speelt er, wat werkt er nog niet optimaal? Vervolgens schakel je met de leverancier om zaken goed neer te zetten en op te lossen. Je komt diverse onderwerpen tegen, waaronder werkplek, telefonie, netwerken, applicaties. 

Je schakelt met diverse stakeholders en draagt zorg voor het optimaliseren van de verleende service en diensten. Kortom, een veelzijdige functie waar je veel in contact staat met betrokkenen en altijd meedenkt over de best mogelijke oplossing! 

header-requirements

  • Je hebt ervaring in een soortgelijke rol, denk aan ervaring op het gebied van leveranciersmanagement, service management processen, incidentmanagement etc;
  • Je vindt het leuk om te schakelen met diverse partijen en bent goed in staat om door te vragen en zaken goed af te stemmen;
  • Je bent communicatief vaardig, staat stevig in je schoenen, bent flexibel en denkt in mogelijkheden.

header-terms-cond

  • Salarismogelijkheden tot 5400 o.b.v. 36 uur + een 13e maand;
  • Ruim aantal vakantiedagen;
  • Pensioensregeling;
  • Thuiswerkmogelijkheden;
  • En overige secundaire voorwaarden.

job-detail-footer
Geleen