IT Servicemanager / Incident & Change Coördinator
Referentienummer: 229333
Geplaatst: 22 september 2025
Soort dienstverband: Tijdelijk
Salaris: € 4000 - € 5200
Opleiding: HBO
Industrie: Onderwijs
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Manager
Dit ga je doen
-
Registreren, bewaken en coördineren van incidenten en wijzigingen in het ITSM-systeem
-
Afstemmen met servicedesk, beheerteams, leveranciers en CAB/eCAB bij changes en escalaties
-
Bewaken en verbeteren van processen, backlogs en prioritering
-
Communiceren met stakeholders over voortgang, risico’s en oplossingen
-
Controleren van de kwaliteit van afhandeling en documentatie
-
Signaleren van trends en rapporteren over SLA’s en doorlooptijden
-
Adviseren over risico’s, afhankelijkheden en verbeterkansen
Hier ga je werken
Dit neem je mee
Must-haves:
-
Hbo-werk- en denkniveau
-
Minimaal 3–5 jaar ervaring in een coördinerende IT-rol (support, beheer of servicemanagement)
-
Ervaring met ITSM-tools zoals TOPdesk, ServiceNow of BMC Remedy
-
ITIL 4 Foundation-certificering
-
Sterk analytisch, communicatief en organisatorisch vermogen
-
Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels
Pré’s:
-
ITIL Specialist-modules (Change Enablement, Incident Management), PRINCE2, Agile/Scrum
-
Kennis van ISO 27001, COBIT, Lean IT of DevOps Foundation
Dit krijg je
- Salaris tussen € 4.000,- en € 5.200,- o.b.v. 40 uur.
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook).
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
