Servicedesk Medewerker omgeving Alkmaar

  •  Referentienummer: 227142
  •  Geplaatst: 01 juli 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2800 - € 3400
  •  Industrie: IT
  •  Ervaring: Starter
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij een klantgerichte ICT’er met ervaring in werkplekbeheer en Topdesk? In deze veelzijdige rol ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met ICT-vraagstukken. Je zorgt ervoor dat incidenten snel,correct en vriendelijk worden opgelost op afstand én op locatie.

Dit ga je doen

  • Registreren, analyseren en oplossen van meldingen in Topdesk
  • Bieden van ondersteuning bij hardware- en softwareproblemen op locatie
  • Installeren, vervangen en updaten van werkplekken en randapparatuur
  • Zorgen voor correcte documentatie en opvolging van tickets
  • Actief bijdragen aan een goed functionerende servicedesk

Hier ga je werken

Deze organisatie zet zich dagelijks in voor goede zorg en een prettige werkomgeving. Binnen de IT-afdeling werk je in een hecht team dat ondersteuning biedt aan collega’s op verschillende locaties. De werksfeer is informeel, betrokken en gericht op samenwerking en continue verbetering.

Dit neem je mee

  • Minimaal 3 jaar ervaring op een ICT-servicedesk, inclusief werkplekbeheer
  • Grondige kennis van en ervaring met Topdesk
  • Klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Gestructureerde en nauwkeurige werkhouding
  • Beschikbaarheid vanaf 32 uur per week (bij voorkeur 36)
  • Rijbewijs B in verband met ondersteuning op verschillende locaties
  • Ervaring in een zorgomgeving (is een pré)
  • Kennis van ITIL-processen (is een pré)

Dit krijg je

  • Salaris tussen €2.800 en €3.400 o.b.v. 36 uur (afhankelijk van ervaring)
  • 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto in overleg
  • Mogelijkheid tot opleiding en certificering
  • Ondersteuning van een persoonlijke fieldmanager