Servicedesk Medewerker omgeving Alkmaar

  •  reference-number: 227142
  •  posted: 01 juli 2025
  •  form-of-employment: Tijdelijk
  •  salary-rate: € 2800 - € 3400
  •  industry: IT
  •  experience: Medior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij een klantgerichte ICT’er met ervaring in werkplekbeheer en Topdesk? In deze veelzijdige rol ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met ICT-vraagstukken. Je zorgt ervoor dat incidenten snel,correct en vriendelijk worden opgelost op afstand én op locatie.

header-funct-public

  • Registreren, analyseren en oplossen van meldingen in Topdesk
  • Bieden van ondersteuning bij hardware- en softwareproblemen op locatie
  • Installeren, vervangen en updaten van werkplekken en randapparatuur
  • Zorgen voor correcte documentatie en opvolging van tickets
  • Actief bijdragen aan een goed functionerende servicedesk

header-over-companydesc

Deze organisatie zet zich dagelijks in voor goede zorg en een prettige werkomgeving. Binnen de IT-afdeling werk je in een hecht team dat ondersteuning biedt aan collega’s op verschillende locaties. De werksfeer is informeel, betrokken en gericht op samenwerking en continue verbetering.

header-requirements

  • Minimaal 3 jaar ervaring op een ICT-servicedesk, inclusief werkplekbeheer
  • Grondige kennis van en ervaring met Topdesk
  • Klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Gestructureerde en nauwkeurige werkhouding
  • Beschikbaarheid vanaf 32 uur per week (bij voorkeur 36)
  • Rijbewijs B in verband met ondersteuning op verschillende locaties
  • Ervaring in een zorgomgeving (is een pré)
  • Kennis van ITIL-processen (is een pré)

header-terms-cond

  • Salaris tussen €2.800 en €3.400 o.b.v. 36 uur (afhankelijk van ervaring)
  • 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding of leaseauto in overleg
  • Mogelijkheid tot opleiding en certificering
  • Ondersteuning van een persoonlijke fieldmanager

job-detail-footer