Senior Servicedeskmedewerker | Den Bosch | 3000 - 4000
Referentienummer: 225394
Geplaatst: 09 juni 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 2979 - € 4000
Industrie: IT
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een ervaren IT-professional met een passie voor leiderschap,structuur en servicegericht werken? Heb je ervaring als senior binnen een IT-servicedesk en weet je hoe je een team kunt motiveren en coachen? Dan is dit een mooie kans om jouw technische en organisatorische vaardigheden in te zetten binnen een internationale werkomgeving. Ben je enthousiast? Blijf dan lezen!
Dit ga je doen
Als Senior Servicedeskmedewerker binnen de IT-servicedesk:
- Breng je structuur aan in het dagelijkse werk en stuur je het team operationeel aan, inclusief planning en taakverdeling;
- Zorg je voor een volledige afhandeling van incidenten, verzoeken en wijzigingen volgens ITIL-processen en bewaak je de naleving van SLA’s;
- Bied je remote ondersteuning aan Europese locaties via FreshService en los je technische problemen op, zowel op afstand als op locatie;
- Coach en motiveer je teamleden, geef je input voor beoordelingsgesprekken en stimuleer je procesverbeteringen;
- Beheer je service management tools, stel je SLA’s en rapportages op en bevorder je de adoptie van Microsoft Teams en andere applicaties.
Hier ga je werken
Deze organisatie is actief in meer dan 50 landen en levert innovatieve, duurzame technologische oplossingen binnen een gespecialiseerde sector. Er wordt gewerkt vanuit een modern en open kantoor, waar een familiaire sfeer heerst. Teamwork, innovatie en zelfstandigheid staan centraal, en er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.
Dit neem je mee
- Je beschikt over een afgeronde Mbo-4 IT opleiding;
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een seniorrol op een IT-servicedesk en ruime ervaring met IT-support en servicemanagementtools;
- Je hebt een brede en diepgaande technische kennis van IT-systemen, waaronder Active Directory, Microsoft 365, Windows 10/11 en Azure Virtual Desktop;
- Je bent vertrouwd met hardware, netwerken en telefonie;
- Je bent woonachtig in Nederland en beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
- Beheersing van de Spaanse taal (pré);
- Actuele kennis van ITIL-processen en een ITIL certificering (pré).
Dit krijg je
- Salaris tussen de €3.000 en €4.000 per maand (obv 40 uur);
- Fulltime baan van 40 uur;
- Mogelijkheid tot hybride werken;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
En ook als deze vacature niet helemaal jouw ding is, aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik help je graag verder en zorg ervoor dat ik de perfecte match voor jou vind!
