Meewerkend voorman | Den Bosch | 3.000 - 4.000

  •  Referentienummer: 225394
  •  Geplaatst: 26 mei 2025
  •  Soort dienstverband: Permanent
  •  Salaris: € 2979 - € 4000
  •  Industrie: IT
  •  Ervaring: Medior
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij een ervaren IT-professional met een passie voor leiderschap,structuur en servicegericht werken? Heb je ervaring als senior binnen een IT-servicedesk en weet je hoe je een team kunt motiveren en coachen? Dan is dit een mooie kans om jouw technische en organisatorische vaardigheden in te zetten binnen een internationale en dynamische werkomgeving. Spreek je ook Spaans? Dan is dat een grote pré!

Dit ga je doen

Als Meewerkend Voorman binnen de IT-servicedesk:

  • Breng je structuur aan in het dagelijkse werk en stuur je het team operationeel aan, inclusief planning en taakverdeling.

  • Zorg je voor een volledige afhandeling van incidenten, verzoeken en wijzigingen volgens ITIL-processen en bewaak je de naleving van SLA’s.

  • Bied je remote ondersteuning aan Europese locaties via FreshService en los je technische problemen op, zowel op afstand als op locatie.

  • Coach en motiveer je teamleden, geef je input voor beoordelingsgesprekken en stimuleer je procesverbeteringen.

  • Beheer je service management tools, stel je SLA’s en rapportages op en bevorder je de adoptie van Microsoft Teams en andere applicaties.

Hier ga je werken

Deze organisatie is actief in meer dan 50 landen en levert innovatieve, duurzame technologische oplossingen binnen een gespecialiseerde sector. Er wordt gewerkt vanuit een modern en open kantoor, waar een familiaire sfeer heerst. Teamwork, innovatie en zelfstandigheid staan centraal, en er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.

Dit neem je mee

  • Minimaal MBO-4 IT-opleiding, bij voorkeur aangevuld met HBO werk- en denkniveau;

  • ITIL v3 of v4 certificering;

  • Minimaal 2 jaar ervaring als senior op een IT-servicedesk;

  • Ruime ervaring met service management tools zoals Freshservice of Freshdesk;

  • Sterke kennis van hardware, software, netwerken, telefonie en IT-diensten;

  • Technische kennis van o.a. Active Directory, Microsoft 365, Azure Virtual Desktop, Windows 10/11;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

  • Spaans spreken is een pré.

Dit krijg je

  • Salaris tussen € 3.000,- en €4.000,- o.b.v. 40 uur.
  • Fulltime baan van 40 uur.
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
  • Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject.
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
  • De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
  • Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.

Den Bosch