Service Manager
reference-number: 223536
posted: 13 maart 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 5000 - € 7200
industry: IT
experience: Senior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Manager
Ben jij een ervaren Service Manager en weet jij als geen ander klanten tevreden te stellen? Weet jij hoe je klanttevredenheid en dienstbaarheid kunt combineren met upselling? Lijkt het jouw leuk om je in te zetten voor een IT-dienstverlener op het gebied van netwerken? Lees dan verder!
header-funct-public
Jouw taken als Service Manager bestaan uit:
- Het zorgen dat afgesproken diensten met klanten op tijd en de juiste manier worden geleverd;
- Het schakelen met diverse klanten en interne stakeholders;
- Het oplossen van eventuele problemen en klachten;
- Het verbeteren van de interne processen om de dienstverlening verder te verbeteren;
- Het upsellen van diensten en meendenken over de ontwikkeling van nieuwe diensten.
header-over-companydesc
De organisatie waar je als Service Manager komt te werken is een IT-dienstverlener met diverse klanten, met name in het (semi)-publieke, maar ook internationale domein. De organisatie pakt de laatste jaren steeds meer het beheer en migraties op voor hun klanten en wil op de komende jaren deze diensten nog verder uitbreiden. De diensten zijn voornamelijk Cisco-based. Als Service Manager bij deze organisatie krijg je de unieke kans om voor een uiteenlopend klantportfolio mee te denken over de bestaande diensten en hoe deze nog verder uitgebreid kunnen worden. De klanten hebben momenteel hun netwerkbeheer al uitbesteed aan deze organisatie, maar mogelijk kan dit nog beter ingericht worden. Daarnaast weet je goed wat er is afgesproken met klanten en weet je hun met vragen op de juiste wijze te bedienen. Je bent snel thuis in verschillende klantomgevingen en klantafspraken.
Als Service Manager word je verantwoordelijk in de ondersteuning van de vele netwerkvraagstukken waar de organisatie momenteel mee bezig is. Zo hou je nauwlettend de afspraken in de gaten, ben je op de hoogte van diverse vraagstukken en weet je betrokkenen goed te adviseren. Daarnaast denk je mee met klanten in het uitbreiden van de diensten die ze afnemen. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je een goede relatiebeheerder zijn, affiniteit hebben met het netwerkdomein en het leuk vinden om voor meerdere klanten tegelijkertijd verantwoordelijk te zijn. Je kunt makkelijk met uiteenlopende stakeholders schakelen en geen enkel vraagstuk is voor jou te gek!
Ben je enthousiast geworden of wil je meer weten? Neem dan contact op met Ilse van Milgen, via 06 - 4323 0704
Als Service Manager word je verantwoordelijk in de ondersteuning van de vele netwerkvraagstukken waar de organisatie momenteel mee bezig is. Zo hou je nauwlettend de afspraken in de gaten, ben je op de hoogte van diverse vraagstukken en weet je betrokkenen goed te adviseren. Daarnaast denk je mee met klanten in het uitbreiden van de diensten die ze afnemen. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je een goede relatiebeheerder zijn, affiniteit hebben met het netwerkdomein en het leuk vinden om voor meerdere klanten tegelijkertijd verantwoordelijk te zijn. Je kunt makkelijk met uiteenlopende stakeholders schakelen en geen enkel vraagstuk is voor jou te gek!
Ben je enthousiast geworden of wil je meer weten? Neem dan contact op met Ilse van Milgen, via 06 - 4323 0704
header-requirements
De eisen voor deze rol als Service Manager bestaan uit:
- Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol;
- Affiniteit met netwerking en/of security is een pre;
- Ervaring in het managen van verschillende (grote) klanten;
- Communicatief vaardig met een pro-actieve houding;
- Minimaal hbo werk/denkniveau.
header-terms-cond
De arbeidsvoorwaarden voor deze functie bestaan uit:
- Salarisrange van 5000-7300 euro o.b.v. een 40-urige werkweek;
- Optie op leaseauto;
- Vakantiegeld;
- Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden;
- Opleiding- en begeleidingsmogelijkheden.
job-detail-footer
