IT Servicedesk Medewerker

  •  Referentienummer: 223493
  •  Geplaatst: 17 april 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2434 - € 3524
  •  Industrie: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
  •  Ervaring: Starter
  •  Full-time/Part-time: Parttime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij communicatief vaardig,stressbestendig en klantgericht? Met jouw resultaatgerichte en proactieve houding weet jij snel te schakelen en kom je met goed werkende oplossingen. Jij bent de spil tussen de organisatie en haar medewerkers,en helpt hen bij diverse facilitaire en ICT-gerelateerde vraagstukken.  

Dit ga je doen

  • Eerste aanspreekpunt voor collega’s met vragen, meldingen en verzoeken via telefoon, e-mail en het FMIS-systeem;
  • Proactief bijdragen aan de verbetering van het Selfserviceportaal door verbetervoorstellen te doen en knelpunten te signaleren;
  • Analyseren van meldingen en vertalen naar kennisitems of verbeterde processen;
  • Ondersteuning bieden bij eenvoudige ICT-problemen en oplossingen aandragen;
  • Samenwerken met verschillende afdelingen om processen te optimaliseren en service te verbeteren.

 

Hier ga je werken

Je wordt onderdeel van een dynamisch team binnen een organisatie die verschillende gemeenten ondersteunt met bedrijfsvoering en dienstverlening. De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en speelt een cruciale rol in de afhandeling van meldingen en vragen. Dit varieert van facilitaire verzoeken tot eenvoudige ICT-vraagstukken. Dankzij jouw inzet zorg je ervoor dat collega’s snel weer aan de slag kunnen.

Wij werken met een FMIS-systeem (Topdesk) waarin meldingen worden geregistreerd en opgevolgd. Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van onze processen en het uitbreiden van het Selfserviceportaal. Hoe beter we onze informatievoorziening inrichten, hoe efficiënter collega’s kunnen werken!
 

Dit neem je mee

Je bent een enthousiaste duizendpoot met oog voor service en kwaliteit. Je werkt nauwkeurig, stelt prioriteiten en behoudt het overzicht, zelfs in stressvolle situaties. Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt affiniteit met ICT-vraagstukken.
Verder beschik je over:
  • Ervaring met (digitale) serviceverlening;
  • Affiniteit met ICT en technische vraagstukken;
  • Ervaring met een FMIS-systeem is een pluspunt;
  • Klant- en servicegerichte instelling;
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen;
  • Stressbestendigheid en proactieve werkhouding.; 
  • Goede samenwerking- en communicatievaardigheden;
  • Een hands-on mentaliteit.

Dit krijg je

Je komt te werken in een prettige en dynamische omgeving waar ruimte is voor ontwikkeling. Je krijgt de mogelijkheid om relevante trainingen te volgen en je expertise verder uit te breiden.
Daarnaast bieden wij:
  • Een salaris conform schaal 6 (minimaal € 2.434,- / maximaal € 3.524,- bruto per maand o.b.v. 36 uur);
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
  • Een collegiale werkomgeving waarin samenwerking en werkplezier centraal staan.
Word jij onze nieuwe Medewerker Servicedesk? Ben jij de klantgerichte en communicatieve professional die wij zoeken? Solliciteer dan snel en versterk ons team! Wij kijken uit naar jouw sollicitatie.