Field Engineer | Innovatief bedrijf | 3000 - 3500
Referentienummer: 222816
Geplaatst: 13 maart 2025
Soort dienstverband: Tijdelijk
Salaris: € 3500 - € 3500
Opleiding: MBO
Industrie: IT
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Werkplekbeheerder
Ben jij de technisch onderlegde Field Service Engineer die graag klanten helpt op locatie? In deze veelzijdige rol ben jij het gezicht van het bedrijf bij de klant en ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en optimaliseren van IT-infrastructuren. Je werkt afwisselend op verschillende klantlocaties in Nederland en krijgt veel vrijheid in het uitvoeren van diverse IT-gerelateerde taken. Ben jij klantgericht,communicatief sterk en bereid om te reizen? Dan is deze functie ideaal voor jou!
Dit ga je doen
- Als technisch aanspreekpunt op locatie klanten ondersteunen bij diverse IT-gerelateerde vraagstukken en zorgen dat hun IT-infrastructuur optimaal functioneert.
- Ondersteunen bij zowel software- als hardwareproblemen, van het instellen van laptops tot het geven van uitleg over tools zoals Microsoft Teams.
- Flexibel werken op verschillende klantlocaties, waarbij je zelfstandig of samen met het klantteam werkt aan het oplossen van technische vraagstukken.
- Het onderhouden van klantcontact en het fungeren als verbinder tussen de klant en het bedrijf.
- Problemen grondig analyseren en oplossen, waarbij je ook gebruikers ondersteunt bij hardware, devices en telefonie.
- Sporadisch werken op het kantoor van het bedrijf om betrokken te blijven bij je collega's en de organisatie.
- Werken met moderne IT-oplossingen en bijdragen aan de verdere optimalisatie van IT-processen bij klanten.
Hier ga je werken
Dit bedrijf is een toonaangevende speler in de IT-sector en biedt geavanceerde IT-oplossingen en diensten aan klanten in diverse sectoren. Het bedrijf heeft een informele, open cultuur waarin samenwerking en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Je komt terecht in een energiek team van IT-specialisten die gedreven zijn om klanten te voorzien van de beste ondersteuning en innovatieve IT-oplossingen.
Dit neem je mee
- Een mbo-diploma (niveau 4) in IT of een vergelijkbare richting.
- Sterke communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als Engels.
- Flexibiliteit om te werken op verschillende locaties en reizen tussen klanten.
- Een breed scala aan IT-kennis, waaronder ervaring met Microsoft Windows, Microsoft 365, Microsoft EntraID, Microsoft Intune, ticketsystemen en hardwaregerelateerde vraagstukken.
- Een rijbewijs, aangezien reizen tussen klantlocaties een onderdeel is van de functie.
Dit krijg je
- Salaris tussen € 3.000,- en € 3.500,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
