Senior IT helpdeskmedewerker | 3000 - 3500 | Auto

  •  reference-number: 182875
  •  posted: 11 april 2025
  •  form-of-employment: Permanent
  •  Tarief: € 3000 - € 3500
  •  Opleiding: MBO
  •  industry: IT
  •  Ervaring: Medior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij een Helpdeskmedewerker die meer wil dan alleen support bieden? Lijkt het jou geweldig om jouw kennis in te zetten én tegelijkertijd mee te werken aan uitdagende IT-projecten? Dan is dit dé kans om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen. Lees snel verder! 💻✨  

Functieomschrijving

Binnen dit team zal je de senior helpdeskmedewerker ondersteunen, eerste- en tweedelijns support verlenen, contact met leveranciers onderhouden en zorg je ervoor dat eindgebruikers goed geïnformeerd worden over de status van een ticket. Deze eindgebruikers zijn heel divers: van de top van het management tot aan alle andere stafafdelingen. Genoeg te doen en nooit verveling!  

Als senior helpdeskmedewerker doe jij het volgende: 
  • Tweedelijns en derde lijs support leveren aan de gehele organisatie;
  • Installatie en reparatie van soft- en hardware;
  • Documentatie en bijdrage aan verbeteringen;
  • Contact met leveranciers.

Over het bedrijf

Wil jij onderdeel uitmaken van een organisatie die jou op alle vlakken van IT kan helpen? Dan is Experis jouw nieuwe werkgever!

Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden aan werk. Hoe wij dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een ‘’nieuwe uitdaging’’.

Experis is actief rond de vijf belangrijkste practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat jij brede doorgroeimogelijkheden hebt binnen Experis. Wij hebben de juiste mensen in huis om jou te helpen. Nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aan gaan!

Functie-eisen

  • Een mbo IT-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als medior helpdeskmedewerker of een soortgelijke functie als servicedeskmedewerker of IT-support medewerker;
  • Kennis van en ervaring met Windowsapplicaties en ITIL.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen € 3.000,- en € 3.500,- o.b.v. 40 uur.
  • Fulltimebaan van 40 uur (32 uur kan ook).
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
  • Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject.
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
  • De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
  • Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Reageer via onderstaande sollicitatiebutton als medior helpdeskmedewerker bij een woningcorporatie in Rotterdam en wij nemen 24 uur contract met je op. 

Jefferson Wells werft, bemiddelt en detacheert finance professionals en salarisadminstrateurs van startende professionals tot topsegment managementniveau. Dat doen wij door goed te kijken naar de wensen en behoeften van zowel de opdrachtgever als de professional. Daarnaast zijn we er voor bemiddeling van zzp’ers en het vervullen van vaste posities in diverse sectoren. Jefferson Wells is onderdeel van ManpowerGroup, één van 's werelds meest ethische bedrijven.