IT Helpdesk held | Rotterdam | 2550-3000

  •  reference-number: 182874
  •  posted: 15 april 2025
  •  form-of-employment: Permanent
  •  Tarief: € 2550 - € 3000
  •  Opleiding: MBO
  •  industry: IT
  •  Ervaring: Junior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Jij bent het stralende visitekaartje voor de eindgebruikers van onze klant,degene die ze als eerste bellen wanneer ze tegen een probleem aanlopen. Met jouw passie voor IT,en misschien zelfs een hobby als computer knutselaar,weet je als Servicedeskmedewerker snel de kern van het probleem te achterhalen en de perfecte oplossing te bieden. En ook als deze vacature niet helemaal jouw ding is,aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik help je graag verder en zorg ervoor dat ik de perfecte match voor jou vind!

Functieomschrijving

Onze klant gelooft dat jouw rol als IT-professional meer inhoudt dan alleen support; het gaat ook om het werkplezier van de eindgebruikers! Dankzij jouw inzet kunnen zij hun werk op de juiste manier uitvoeren, terwijl jij de kwaliteit van de dienstverlening waarborgt.

Als Servicedesk medewerker bij dit bedrijf in Rotterdam ga jij aan de slag met:

  • Het leveren van eerstelijns support;
  • Het registreren, analyseren en opvolgen van incidenten via TOPdesk;
  • Het doorschakelen van incidenten die buiten jouw expertise vallen;
  • Het bijdragen aan interne projecten om de IT-dienstverlening te verbeteren.

Over het bedrijf

Wil je deel uitmaken van een organisatie die jouw IT-vaardigheden naar een hoger niveau tilt? Dan is Experis de perfecte plek voor jou!

Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden om werk te vinden dat écht bij hen past. Bij ons draait het om jou – we willen weten waar jij gelukkig van wordt, zodat we niet zomaar een "nieuwe uitdaging" aanbieden, maar een kans die echt bij jou past.

Experis is actief in vijf practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit biedt jou een breed scala aan doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie. We hebben de juiste mensen en middelen om jou verder te helpen. Nieuwsgierig? Wij kunnen niet wachten om met jou in gesprek te gaan!

Functie-eisen

  • Een afgeronde MBO IT-opleiding;
  • Minimaal 1 jaar ervaring als servicedeskmedewerker of in een soortgelijke functie zoals helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker;
  • Kennis van servicedesk beheer tools;
  • Een passie voor het leveren van betekenisvolle service;
  • Je woont in Nederland en beheerst de Nederlandse taal vloeiend, zowel in woord als geschrift.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een salaris tussen € 2.550,- en € 3.000,- per maand o.b.v. 40 uur;
  • Een fulltimebaan van 40 uur, 32 uur is bespreekbaar;
  • De mogelijkheid om een auto te leasen;
  • Een persoonlijke fieldmanager als vaste contactpersoon gedurende je dienstverband;
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat we geloven dat je nooit bent uitgeleerd;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen alle practice areas, bijvoorbeeld richting projectmanagement, security of beheer;
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject;
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • De leukste uitjes en borrels, want gezelligheid mag niet ontbreken;
  • Toegang tot de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties.
Klinkt deze functie als jouw ideale match? Solliciteer dan via de onderstaande knop en ik neem binnen 8 uur (op werkdagen) contact met je op. Ik kijk ernaar uit om jou beter te leren kennen!

job-detail-footer
Rotterdam