Senior servicedesk | Innovatief bedrijf | 2800 - 3500

  •  Referentienummer: 182814
  •  Geplaatst: 17 april 2025
  •  Soort dienstverband: Permanent
  •  Salaris: € 2800 - € 3500
  •  Opleiding: MBO
  •  Industrie: IT
  •  Ervaring: Medior
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Houd je van IT en contact met de klant? Lever jij service with a capital S? Wil je internationale kennis opdoen van verschillende besturingssystemen en netwerken,in een energieke organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Dit ga je doen

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant bij vragen of problemen. Het oplossen van incidenten doe je zelfstandig of in overleg met je collega’s. Als het nodig is escaleer je tijdig.

Je voert operationele activiteiten en changes uit, zoals releases, (OS)patching, security updates en configuratie wijzigingen; Daarnaast registreer en bewaak je de incidenten, operationele activiteiten en changes in TOPdesk Klantcontact heb je vooral telefonisch en per e-mail. Maar ook met remote-service help je de klant bij het analyseren en behandelen van soms complexe technische vragen of incidenten. Je werkt in een dynamisch team dat nauw samenwerkt en 24/7 wereldwijde service verleent.

Als Skilled Servicedeskmedewerker op locatie in Eindhoven doe je het volgende:
  • Ga je 90-95% van de tickets zelf oplossen;
  • Goed uitvragen bij de klant, patronen zien en verbanden leggen en de klant in het hele traject meenemen;
  • Handson en probleemoplossend werken, niet alleen met tickets maar ook met netwerkstoringen en patching;
  • Doe je net dat stapje extra voor de eindgebruikers door proactief met hen mee te denken;
  • Coach je je collega’s en deel je jouw kennis en ervaring met hen.

Hier ga je werken

Wil jij onderdeel uitmaken van een organisatie die jou op alle vlakken van IT kan helpen? Dan is Experis jouw nieuwe werkgever!

Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met uiteenlopende vaardigheden aan werk. Hoe wij dat doen? Door met jou in gesprek te gaan en te ontdekken waar jij nou écht gelukkig van wordt, niet zomaar een ‘’nieuwe uitdaging’’.

Experis is actief rond de vijf belangrijkste practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat jij brede doorgroeimogelijkheden hebt binnen Experis. Wij hebben de juiste mensen in huis om jou te helpen. Nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aan gaan!

Dit neem je mee

Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan op een IT servicedesk. Je hebt kennis van diverse operating systems en kennis van netwerken. Als je ervaring hebt met procesautomatisering is dat helemaal mooi meegenomen!
Verder:
  • Een afgerond ICT opleiding
  • Kennis van de Engelse taal
  • Een rijbewijs

Dit krijg je

  • Salaris tussen € 2.800,- en € 3.500,- o.b.v. 40 uur;
  • Fulltime baan van 40 uur (32 uur kan ook);
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
  • Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!;
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject;
  • De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
  • Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Solliciteer nu binnen 30 seconden via onderstaande sollicitatiebutton als Skilled Servicedeskmedewerker op locatie in Eindhoven en wij leren je graag beter kennen.

Eindhoven