IT Support Engineer Almere

  •  Vacaturenummer: 180583
  •  Geplaatst: 22 april 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2500 - € 3000
  •  Opleiding: MBO
  •  Industrie: IT
  •  Ervaring: Medior
  •  Fulltime/Parttime: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Bij Experis begrijpen we hoe belangrijk de juiste IT-ondersteuning is. We realiseren ons dat jij het verschil maakt door dagelijks bij te dragen aan de IT-voortgang van deze Automotive organisatie en je collega's te helpen. In ruil daarvoor krijg je waardering van je collega's en kun je weer een succesverhaal aan je lijstje toevoegen. Klinkt dit als een uitdaging waar jij naar op zoek bent? Dan nodigen we je van harte uit om verder te lezen.

Dit ga je doen

Je gaat verschillende collega's ondersteunen op het gebied van IT. Het klinkt eenvoudig, maar je weet als geen ander dat dit niet altijd het geval is. Gedurende de dag kunnen zich diverse IT-problemen voordoen, en jij weet ze op te lossen. Jouw technische kennis van platformen, werkplektools en de Office365-omgeving komt hierbij goed van pas. Keer op keer vind je de beste oplossingen, met een glimlach als beloning (en natuurlijk een aantrekkelijk salaris).

•    Eerstelijns support bieden aan eindgebruikers, zowel telefonisch als ter plaatse.
•    Prioriteiten stellen op basis van dagelijkse tickets.
•    Kennis overdragen aan interne eindgebruikers.
•    Zorgvuldige administratieve afhandeling.
 

 

Hier ga je werken

Al meer dan 24 jaar helpen wij dagelijks meer dan 600.000 mensen met diverse vaardigheden aan werk. Onze aanpak is persoonlijk en we willen ontdekken waar jij echt gelukkig van wordt, niet zomaar een "nieuwe uitdaging".
Experis is actief in vijf belangrijke practice areas: Business Transformation, Digital Workspace, Cloud & Infrastructure, Cyber Security en Enterprise Applications. Dit betekent ook dat je bij Experis brede doorgroeimogelijkheden hebt, en we hebben de juiste mensen in huis om jou te begeleiden. Ben je nieuwsgierig geworden? Laten we het gesprek aangaan!
 

Dit neem je mee

•    Een afgeronde mbo-opleiding in de IT.
•    Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker of in een vergelijkbare functie, zoals Helpdeskmedewerker of IT-supportmedewerker.
•    Bekendheid met Servicedesk beheertools.
•    Ervaring in een formele werkomgeving.
 

Arbeidsvoorwaarden

•    Een competitief salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- op basis van 40 uur per week.
•    Mogelijkheid tot een fulltime baan van 40 uur (32 uur is ook bespreekbaar).
•    Leaseauto-optie.
•    Een persoonlijke fieldmanager die gedurende jouw dienstverband jouw vaste contactpersoon is.
•    Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, want leren stopt nooit. We bieden zelfs certificeringen zoals ITILv4 en MD100.
•    Groeikansen binnen alle practice areas. Of je nu richting projectmanagement, beveiliging of beheer wilt, het is mogelijk.
•    Een op maat gemaakt opleidingstraject.
•    25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
•    Gezellige bedrijfsuitjes en borrels, want sociaal zijn is ook belangrijk.
•    De kans om te werken met de nieuwste tools en technologieën, zoals Cloud en digitale transformaties.
 

Jefferson Wells werft, bemiddelt en detacheert finance professionals en salarisadminstrateurs van startende professionals tot topsegment managementniveau. Dat doen wij door goed te kijken naar de wensen en behoeften van zowel de opdrachtgever als de professional. Daarnaast zijn we er voor bemiddeling van zzp’ers en het vervullen van vaste posities in diverse sectoren. Jefferson Wells is onderdeel van ManpowerGroup, één van 's werelds meest ethische bedrijven.