We nemen je klacht uiterst serieus. Het uitgangspunt is dat we samen met jou en de contactpersoon van de vestiging zoeken naar een passende oplossing.

Verder proberen we van elke klacht te leren, zodat we deze in de toekomst kunnen voorkomen. Dit doen we door middel van passende, preventieve en corrigerende maatregelen die we ook evalueren.

Lukt het niet om de situatie onderling op te lossen?

Meer informatie over het proces vind je hier.

Dien je klacht in bij Experis

Als het niet lukt om de situatie onderling op te lossen kun je schriftelijk een formele klacht bij Experis indienen. Je stuurt je klacht naar [email protected].


We behandelen je klacht als volgt:


  • We registreren je klacht
  • Experis neemt contact op met de verantwoordelijke vestiging, contactpersoon en/of manager, zodat zij actie kunnen ondernemen
  • Binnen drie werkdagen na het versturen van je klacht neemt de betreffende contactpersoon en/of manager contact met je om te proberen de klacht direct op te lossen. Als dat niet lukt, dan stemmen we samen af welke vervolgstappen we het beste kunnen nemen.