BIO
Bij ManpowerGroup geef ik creatieve en strategische richting aan campagnes voor onze drie labels: Manpower, Experis en ManpowerGroup. Ik ontwikkel merkverhalen, social formats en contentstrategieën die kandidaten inspireren én activeren.
Voor ons label Experis ontwikkel ik onder andere campagnes die IT-professionals helpen om hun carrière actief vorm te geven – van persoonlijke groei tot werkgeluk. Ik vertaal merkverhalen en data-inzichten naar social formats en contentstrategieën die kandidaten inspireren én activeren.
WEETJES
-
Wat je misschien nog niet van me weet: ik ben gek op aquaria – tropische vissen en planten.
-
Ik houd van de natuur en ben graag buiten.
-
Sporten doe ik graag, meestal in de gym maar soms ook met een bootcamp of spinningles.
-
In de bioscoop ben ik te vinden bij films als Avatar, Star Wars of de nieuwste Marvel-epic. Thuis kijk ik series als Wheel of Time, The White Lotus en Rings of Power.
-
En als ik lees, duik ik in boeken over de menselijke psyche, vitaliteit en het lichaam – ik ben nieuwsgierig naar waarom we doen wat we doen, en hoe we daar beter in kunnen worden.