Servicedesk Medewerker omgeving Doetinchem (40 uur)

Aanpakken,meedenken,oplossen – dat is waar jij blij van wordt. Ben jij iemand die energie krijgt van het ondersteunen van collega’s,snel schakelt en technische vraagstukken niet uit de weg gaat? Heb je al ervaring binnen IT-support en ben je klaar voor een werkplek waar je écht impact kunt maken? Dan willen wij graag kennismaken!

header-funct-public

  • Het beantwoorden en registreren van IT-vragen via telefoon, e-mail, chat en aan de balie
  • Het analyseren, prioriteren en oplossen van storingen op het gebied van hardware, software en netwerken
  • Installeren en configureren van laptops, mobiele apparaten, printers en software
  • Bijhouden van documentatie, handleidingen en kennisartikelen
  • Uitvoeren van administratieve taken in het ITSM-systeem
  • Meewerken aan interne IT-projecten, updates en optimalisatie-initiatieven

header-over-companydesc

Wij zijn een internationaal opererende organisatie die innovatieve producten ontwikkelt en distribueert binnen de retail- en lifestylebranche. Met meerdere show- en distributielocaties in Europa en Noord-Amerika bedienen we jaarlijks duizenden klanten in meer dan 70 landen.

Ons team bestaat uit ruim 450 collega’s die iedere dag samenwerken aan groei, vernieuwing en kwaliteit. We geloven in een cultuur waarin je kansen krijgt, waar initiatief wordt gewaardeerd en waar een prettige werksfeer net zo belangrijk is als het resultaat.

Onze kernwaarden? Samenwerken, vernieuwen, vertrouwen en doen.

Jouw rol als Servicedesk Medewerker

Als Servicedesk medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor interne gebruikers. Jij zorgt ervoor dat collega’s zonder technische hobbels kunnen werken en bent betrokken bij het draaiende houden én verbeteren van onze IT-omgeving.

Binnen ons IT-team heerst een informele sfeer, is er ruimte voor humor en wordt veel samengewerkt aan uiteenlopende digitaliseringsprojecten.

Is je interesse gewekt? Neem dan contact op met: Niya Oppier (+31642358143).

header-requirements

  • Een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 in ICT of een vergelijkbare richting
  • Ervaring in IT-support of servicedeskwerkzaamheden is een pre!
  • Sterk probleemoplossend vermogen en een servicegerichte houding
  • Kennis van ITIL-processen en ITSM-tools
  • Ervaring met Microsoft-omgevingen (Windows 10/11, Windows Server, Azure, Office 365)

header-terms-cond

  • Salaris vanaf €2.500 tot €3.500 bruto per maand, afhankelijk van ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • Verlofspaarregeling en de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen
  • Een inspirerende werkomgeving waarin jouw ontwikkeling centraal staat
  • Toegang tot trainingen, opleidingen en certificeringstrajecten
  • Leuke extra’s zoals een jaarlijks teamuitje, vitaliteitsprogramma en een groot eindjaar-evenement
  • Uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren
  • Klaar voor een nieuwe uitdaging?

Word jij enthousiast van deze functie? Reageer dan snel! Stuur je cv via onze sollicitatiepagina en we nemen graag contact met je op voor een kennismakingsgesprek.

job-detail-footer