Servicedeskmedewerker | 36 uur | Eindhoven/Veldhoven
reference-number: 229380
posted: 10 november 2025
form-of-employment: Tijdelijk
Tarief: € 2600 - € 3500
Opleiding: MBO
- industry: Overige productie
Ervaring: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
-
Verwerken, registreren en controleren van binnenkomende IT-apparatuur
-
Uitvoeren en coördineren van uitleveringen van hardware en home office bundels
-
Ondersteunen van gebruikers bij vragen over IT-orders en apparatuur
-
Registreren en afhandelen van incidenten en service requests in ServiceNow
-
Klaarmaken en imageren van laptops en desktops
-
Opstellen van gebruikersinstructies en verwerken van speciale hardwareverzoeken (zoals RSA-tokens, LAB-PC’s en Hololens)
Over het bedrijf
Functie-eisen
-
MBO-opleiding richting ICT of vergelijkbaar niveau door ervaring
-
Ervaring met IT-support en werkplekbeheer
-
Bekendheid met ServiceNow of vergelijkbaar ticketsysteem
-
Basiskennis van Windows, hardware en imagingtools
-
Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels
Pré’s:
-
Ervaring met ITIL-processen
-
Interesse in nieuwe devices zoals VR/AR-apparatuur
Arbeidsvoorwaarden
-
Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
-
25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
-
Opleidings- en certificeringsmogelijkheden binnen IT-support
-
Reiskostenvergoeding of leaseoptie
-
Hybride werkomgeving met moderne faciliteiten
-
Persoonlijke begeleiding door een fieldmanager
