MSP Support Engineer | Rotterdam | 3000 - 3500
Referentienummer: 229121
Geplaatst: 10 september 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 3000 - € 3500
Industrie: IT
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Dit ga je doen
Als Support Engineer ben je een belangrijke schakel voor onze klanten. Vanuit een klein team werk je samen aan het optimaal ondersteunen van onze klanten. Je bent dagelijks proactief en reactief bezig met een diversiteit aan technische vraagstukken, problemen en gebruikersondersteuning:
-
Je biedt op afstand ondersteuning aan onze klanten;
-
Je volgt meldingen op die worden aangemaakt vanuit monitoringsoftware;
-
Je bewaakt een tijdige afhandeling van verzoeken en lost storingen op;
-
Je draagt bij aan het opstellen van de noodzakelijke documentatie;
-
Je bent altijd op zoek naar de vraag achter de vraag;
-
Je signaleert en verhelpt terugkerende problemen.
Hier ga je werken
Dit neem je mee
-
MBO4 werk- en denkniveau;
-
Ervaring als support engineer;
-
Brede kennis van IT en telefonie en ervaring met basiskennis en troubleshooting, zoals:
-
Microsoft Werkplek besturingssystemen en veelgebruikte kantoorapplicaties;
-
Microsoft Office 365.
Pré als je ervaring hebt met:
Telefonie, zoals HIP en het Broadsoft platform;
Werken bij een ICT-dienstverlener.
Vaardigheden en eigenschappen:
Je kunt snel en effectief schakelen met klanten en collega’s;
Je spreekt en schrijft ABN en kunt jezelf redden in het Engels;
Je hebt plezier in klantcontact en legt oplossingen begrijpelijk uit;
Je kunt goed omgaan met wisselende prioriteiten;
Je weet hoofdzaken van bijzaken te onderscheiden;
Je houdt van aanpakken en blijft groeien in kennis en kwaliteit.
Dit krijg je
-
Salaris tussen €3.000 en €3.500 bruto per maand o.b.v. fulltime;
-
Mogelijkheid om 32–40 uur per week te werken;
-
Goede secundaire voorwaarden zoals reiskostenvergoeding
-
Vakantiedagen
-
Werken in een betrokken en collegiaal team;
-
De mogelijkheid om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen;
-
Afwisselend werk met veel klantcontact en technische uitdagingen;
-
Een werkomgeving waar service en kwaliteit vooropstaan.
