Onsite support | Midden NL | 40u | medior
reference-number: 229048
posted: 08 september 2025
form-of-employment: Tijdelijk
salary-rate: € 2800 - € 3200
education: MBO
industry: IT
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
-
Bieden van technische ondersteuning op klantlocatie bij diverse IT-vraagstukken
-
Zelfstandig of in samenwerking met klant-IT teams oplossen van incidenten
-
Verantwoordelijk voor een stabiele werking van hardware, devices, netwerken en telefonie
-
Configureren en uitrollen van werkplekken en devices (o.a. laptops, Teams)
-
Werken met tools zoals Microsoft 365, Intune en Entra ID
-
Registratie en opvolging van tickets via ServiceNow
-
Fungeren als verbindende schakel tussen klant en interne organisatie
header-over-companydesc
Je komt terecht bij een internationale IT-organisatie met een open, professionele en informele cultuur. Het team bestaat uit bevlogen IT-specialisten die samenwerking, klantgerichtheid en persoonlijke groei centraal stellen. Er is veel ruimte voor jouw eigen ideeën en ontwikkeling.
header-requirements
-
MBO 4-diploma in IT of vergelijkbaar
-
Goede beheersing van Nederlands en Engels
-
Klantgerichte houding en sterke communicatieve vaardigheden
-
Brede kennis van o.a. Windows, Microsoft 365, Intune, Entra ID en ServiceNow
-
Flexibel inzetbaar op klantlocaties in Midden- en Oost-Nederland
-
In het bezit van Rijbewijs B
header-terms-cond
-
Salaris tot € 3.200,=
-
25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband
-
Flexibele werktijden en hybride werken mogelijk
-
Reiskostenvergoeding
