Onsite support | Midden NL | 40u | medior

  •  reference-number: 229048
  •  posted: 08 september 2025
  •  form-of-employment: Tijdelijk
  •  salary-rate: € 2800 - € 3200
  •  education: MBO
  •  industry: IT
  •  experience: Medior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Voor een groeiende IT-dienstverlener zoeken wij een Field Service Engineer die het verschil maakt op klantlocatie. In deze veelzijdige rol ben jij het technische aanspreekpunt en zorg je ervoor dat de IT-omgeving van klanten optimaal blijft draaien.

header-funct-public

  • Bieden van technische ondersteuning op klantlocatie bij diverse IT-vraagstukken

  • Zelfstandig of in samenwerking met klant-IT teams oplossen van incidenten

  • Verantwoordelijk voor een stabiele werking van hardware, devices, netwerken en telefonie

  • Configureren en uitrollen van werkplekken en devices (o.a. laptops, Teams)

  • Werken met tools zoals Microsoft 365, Intune en Entra ID

  • Registratie en opvolging van tickets via ServiceNow

  • Fungeren als verbindende schakel tussen klant en interne organisatie

header-over-companydesc

Je komt terecht bij een internationale IT-organisatie met een open, professionele en informele cultuur. Het team bestaat uit bevlogen IT-specialisten die samenwerking, klantgerichtheid en persoonlijke groei centraal stellen. Er is veel ruimte voor jouw eigen ideeën en ontwikkeling.

header-requirements

  • MBO 4-diploma in IT of vergelijkbaar

  • Goede beheersing van Nederlands en Engels

  • Klantgerichte houding en sterke communicatieve vaardigheden

  • Brede kennis van o.a. Windows, Microsoft 365, Intune, Entra ID en ServiceNow

  • Flexibel inzetbaar op klantlocaties in Midden- en Oost-Nederland

  • In het bezit van Rijbewijs B

header-terms-cond

  • Salaris tot € 3.200,= 

  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband

  • Flexibele werktijden en hybride werken mogelijk

  • Reiskostenvergoeding

job-detail-footer