Medior servicedeskmedewerker Rotterdam

  •  Referentienummer: 228767
  •  Geplaatst: 01 september 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2800 - € 3200
  •  Industrie: Aardolie en gasindustire
  •  Ervaring: Medior
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij de IT-supportspecialist die gebruikers echt verder helpt? Voor ons dynamische Services team zoeken we een communicatief vaardige servicedeskmedewerker met kennis van Windows en TOPdesk,die het leuk vindt om op verschillende locaties te werken.

Dit ga je doen

  • Oplossen van eerstelijns en tweedelijns supportverzoeken via TOPdesk

  • Ondersteunen van eindgebruikers op locatie en op afstand

  • Installeren en configureren van werkplekken (Windows 11)

  • Beheren van gebruikersaccounts en toegangsrechten

  • Rouleren tussen verschillende locaties (Rotterdam en Kinderdijk) 

  • Signaleren en escaleren van terugkerende IT-issues 

  • Actief bijdragen aan kennisdeling binnen het serviceteam

Hier ga je werken

Deze organisatie biedt professionele IT-dienstverlening binnen een moderne en klantgerichte werkomgeving. De cultuur is informeel en oplossingsgericht, met veel aandacht voor samenwerking en persoonlijke ontwikkeling. Je maakt deel uit van een betrokken team dat rouleert over meerdere locaties. 

Dit neem je mee

  • Minimaal 2 jaar ervaring in IT-support of servicedesk

  • Ervaring met TOPdesk of vergelijkbare ticketingtools

  • Kennis van Windows 11 en basis netwerkprincipes

  • Goede beheersing van de Engelse taal

  • In bezit van rijbewijs B

  • Bereidheid om te werken op verschillende locaties, waaronder Rotterdam

Dit krijg je

  • Salaris tussen €2.800 en €3.200 o.b.v. 40 uur

  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld

  • Leaseauto of reiskostenvergoeding

  • Laptop en telefoon van de zaak

  • Opleidingsmogelijkheden en certificeringen

  • Ondersteuning door een betrokken fieldmanager