Medewerker ICT-servicedesk
Referentienummer: 228108
Geplaatst: 06 augustus 2025
Soort dienstverband: Tijdelijk
Salaris: € 2800 - € 3500
Opleiding: MBO
Industrie: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij de schakel tussen eindgebruikers en techniek? In deze veelzijdige servicedeskfunctie ondersteun je collega’s bij ICT- en telefonievraagstukken. Je zorgt voor continuïteit,denkt mee in oplossingen en draagt bij aan een soepele digitale werkomgeving.
Dit ga je doen
🛠️ Functieomschrijving
- Eerste aanspreekpunt voor collega’s bij ICT- en telefonieproblemen;
- Registreren, analyseren en (laten) oplossen van incidenten via de servicedesktool;
- Beheren en installeren van hardware, software, devices en gebruikersaccounts;
- Instrueren en begeleiden van gebruikers bij het werken met systemen en apparatuur;
- Toezien op leverancierswerkzaamheden en uitvoeren van acceptatietests;
- Signaleren van knelpunten, bijdragen aan verbeteringen en meedraaien in projecten.
Hier ga je werken
Een stabiele, mensgerichte organisatie met maatschappelijke impact. De werkomgeving is collegiaal en gericht op samenwerking. Er is veel aandacht voor ontwikkeling, werkplezier en een goede balans tussen werk en privé. ICT speelt een cruciale rol in de ondersteuning van interne professionals.
Dit neem je mee
✅ Functie-eisen
Must-haves:
- Mbo-4 werk- en denkniveau, bij voorkeur met hbo-ervaring in ICT;
- Bekendheid met ITIL-, BISL- en ASL-processen;
- Klantgerichte houding en goede communicatieve vaardigheden;
- Nauwkeurig, zelfstandig en oplossingsgericht;
- Beschikbaar voor 32–40 uur per week.
- Ervaring met servicedesksoftware;
- Affiniteit met een zorg- of dienstverlenende omgeving.
Dit krijg je
Wat bieden wij jou?
- Een veelzijdige ICT-functie binnen een stabiele en maatschappelijk betrokken organisatie;
- Salaris tussen € 2.800 en € 3.500 o.b.v. 40 uur;
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties;
