IT Servicedesk Medewerker | Overheid | Huis ter heide | 2500 - 3200

  •  Referentienummer: 226516
  •  Geplaatst: 23 juli 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2500 - € 3200
  •  Opleiding: MBO
  •  Industrie: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
  •  Ervaring: Medior
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

IT-support bieden aan mensen die dagelijks bijdragen aan de veiligheid van Nederland? Bij ons krijg je niet alleen een uitdagende IT-rol,maar maak je ook écht impact. In een dynamische 24/7 omgeving ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s bij technische storingen. Geen dag is hetzelfde,en jij bent de sleutel tot soepele en veilige digitale processen.

Dit ga je doen

Als IT Servicedesk Medewerker ondersteun je eindgebruikers op afstand en los je uiteenlopende IT-vraagstukken op. Je houdt overzicht, denkt mee, en schakelt waar nodig met specialisten.
Jouw taken:
  • ️ Oplossen en registreren van 1e en 2e lijns IT-meldingen Analyseren en prioriteren van storingen
  •  Gebruikers ondersteunen via telefoon, e-mail en remote tools
  •  Samenwerken met experts voor complexere vraagstukken
  •  Werken in een flexibel volcontinu rooster met veel vrije tijd

Hier ga je werken

Je komt te werken bij een toonaangevende organisatie die zich inzet voor de veiligheid van Nederland, zowel nationaal als internationaal. Met meer dan 50.000 medewerkers is dit een omgeving vol expertise, verantwoordelijkheid en technologische innovatie.

Dit neem je mee

  • ✅ Minimaal 1 jaar ervaring op een IT-servicedesk

  • ✅ Je bent klantgericht, analytisch én stressbestendig

  • ✅ Bereidheid om in een volcontinu rooster te werken

  • ✅ Rijbewijs B

  • ✅ Je bent bereid om een AIVD-screening te doorlopen

Dit krijg je

  • Een baan van 32-40 uur per week
  • Compensaties voor werken in een volcontinue rooster 
  • Salaris tussen € 2.500 en € 3.200 o.b.v. 40 uur.
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
  • Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject.
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
  • De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
  • Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.

Waarom deze functie iets voor jou is:

  • Je zoekt meer dan alleen tickets oplossen: je wilt bijdragen aan iets groters
  • Je leert snel en hebt de ambitie om te groeien
  • Je houdt van afwisseling in je werk en werkdagen
Wil jij een cruciale rol spelen binnen een dynamisch team en bijdragen aan een veilig Nederland? Solliciteer nu via onderstaande knop en ontdek jouw toekomst!