Servicedeskmedewerker | Eindhoven | 40 uur | Hybride
reference-number: 226325
posted: 02 juni 2025
form-of-employment: Tijdelijk
Tarief: € 2600 - € 3300
Opleiding: MBO
industry: Financiele instellingen
Ervaring: Starter
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
-
Je beantwoordt samen met je collega's dagelijks zo'n 110–200 telefoontjes (ja, dat klinkt veel – maar 80% los je meteen op!)
-
Je helpt collega’s met vragen over hun applicaties – vooral binnen Microsoft 365
-
Je registreert, monitort en handelt meldingen af in ServiceNow
-
Je schakelt razendsnel tussen vragen, systemen en prioriteiten
-
Je denkt actief mee over terugkerende problemen en slimme oplossingen
-
Je werkt nauw samen met je team en spart regelmatig over de beste aanpak
-
Je werkt hybride: 2 dagen op kantoor, de rest vanuit huis
Over het bedrijf
Functie-eisen
-
MBO 3 of 4 diploma richting ICT
-
Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare (helpdesk)rol
-
Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en helpt mensen op een prettige manier
-
Je kunt goed schakelen tussen verschillende taken zonder je hoofd te verliezen
-
Je zoekt een plek waar je langere tijd wilt blijven én kunt groeien
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen € 2.600,- en € 3.300,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur;
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
