Service Level Manager
Referentienummer: 224579
Geplaatst: 15 april 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 4500 - € 5500
Opleiding: HBO
Industrie: IT
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Manager
Ben jij een commercieel gedreven professional met een sterke achtergrond in het managen van key accounts en contracten? Vind je het leuk om relaties met key accounts op te bouwen en te onderhouden,terwijl je tegelijkertijd nieuwe kansen identificeert om contracten te optimaliseren en de bedrijfsgroei te stimuleren? Zo ja,dan hebben we een interessante kans voor jou!
Dit ga je doen
- Beheer lange termijn servicecontracten
- Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten
- Het frequent bezoeken van klanten
- Je geeft strategisch advies over contractoptimalisatie en identificeert nieuwe kansen.
- Je neemt het voortouw bij contractverlengingen en -uitbreidingen, zorgt voor klanttevredenheid en stemt het serviceaanbod af op de behoeften van de klant.
- Je werkt nauw samen met interne teams om de dienstverlening af te stemmen en de succesvolle uitvoering van contractuele verplichtingen te garanderen.
- Je zorgt voor het opstellen en beheren van Service Level Agreements (SLA's) en de voortdurende naleving ervan.
- Je Identificeert en benut nieuwe commerciële kansen binnen bestaande contracten.
- Volledig eigenaarschap over je eigen klantenportefeuille, waardoor je direct impact kunt maken.
- Proactieve klantbetrokkenheid, met maandelijkse bezoeken om zakelijke relaties te stimuleren.
- Strategische invloed op contractverlengingen en -uitbreidingen, waardoor je zowel de bedrijfsgroei als de klanttevredenheid kunt stimuleren.
- Uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto.
- Flexibele werkomgeving - met de mogelijkheid om je werk-privébalans aan te passen.
Hier ga je werken
Deze organisatie staat bekend als A-label en is wereldwijd vertegenwoordigd. Zij zijn onderverdeeld in verschillende entiteiten met ieder een eigen specialiteit. Deze entiteit specialiseert zich in toegangsbeveiliging in de breedste zin en is ter vervanging op zoek naar een Service Level Manager met een commerciële mindset.
Als Service Level Manager ben je volledig verantwoordelijk voor een portfolio van lange termijn servicecontracten en fungeer je als de commerciële schakel tussen klanten en de organisatie. Jouw rol is cruciaal voor het waarborgen van klanttevredenheid, het optimaliseren van contracten en het identificeren van mogelijkheden voor upselling en contractverlenging. Dit is een strategische functie waarin je vermogen om sterke relaties op te bouwen en commercieel te denken een aanzienlijke impact zal hebben op het succes van je portfolio.
Hoewel de rol zelfstandig is, werk je niet alleen. Je komt te werken in een open en sociaal team van specialisten die jou ondersteunen in de werkzaamheden. Het kantoor is recent volledig gerenoveerd en voorzien van alle nieuwe technologieën. Vanwege de klantbezoeken maakt een leaseauto onderdeel uit van de voorwaarden.
Als Service Level Manager ben je volledig verantwoordelijk voor een portfolio van lange termijn servicecontracten en fungeer je als de commerciële schakel tussen klanten en de organisatie. Jouw rol is cruciaal voor het waarborgen van klanttevredenheid, het optimaliseren van contracten en het identificeren van mogelijkheden voor upselling en contractverlenging. Dit is een strategische functie waarin je vermogen om sterke relaties op te bouwen en commercieel te denken een aanzienlijke impact zal hebben op het succes van je portfolio.
Hoewel de rol zelfstandig is, werk je niet alleen. Je komt te werken in een open en sociaal team van specialisten die jou ondersteunen in de werkzaamheden. Het kantoor is recent volledig gerenoveerd en voorzien van alle nieuwe technologieën. Vanwege de klantbezoeken maakt een leaseauto onderdeel uit van de voorwaarden.
Dit neem je mee
- HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring in het beheren van langlopende servicecontracten en het opbouwen van klantrelaties.
- Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een B2B-dienstverleningssector.
- Sterke kennis van Service Level Agreements (SLA's) en contractmanagement.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Vaardigheden op het gebied van stakeholdermanagement.
- Commerciële instelling met het vermogen om kansen te identificeren en oplossingen te bieden.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Bereidheid om regelmatig binnen Nederland te reizen.
- Een flexibele, klantgerichte instelling met een commitment aan het leveren van hoogwaardige dienstverlening.
Dit krijg je
- Een salaris oplopend tot € 5.500 bruto per maand op fulltime basis;
- Een leaseauto;
- 12 ADV dagen bovenop de vakantiedagen.
