Vanwege geplande onderhoudswerkzaamheden zijn de functies 'Inloggen' en 'Solliciteren' op de website tijdelijk niet beschikbaar. De onderhoudsperiode begint op zaterdag 3 mei om 23.00 uur CET en duurt tot zondag 4 mei om 07.00 uur CET. Onze excuses voor het ongemak.
De vacatures blijven echter wel zichtbaar. Zie je iets wat helemaal bij je past? Stuur dan gerust je sollicitatie via e-mail naar [email protected]. We horen graag van je!
De vacatures blijven echter wel zichtbaar. Zie je iets wat helemaal bij je past? Stuur dan gerust je sollicitatie via e-mail naar [email protected]. We horen graag van je!
IT Helpdeskmedewerker | Delft | 2800 - 4000
reference-number: 225252
posted: 01 mei 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 2840 - € 4000
industry: Landbouw en jacht
experience: Starter
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een enthousiaste IT helpdeskmedewerker en op zoek naar een internationale werkomgeving,waar je actief meedraait in een betrokken team? Voor een servicedeskteam in Delft zoeken we een communicatief vaardige en leergierige collega die graag meewerkt aan een uitstekende IT-ondersteuning voor interne gebruikers. Ben je enthousiast? Blijf dan lezen!
header-funct-public
Binnen het Servicedeskteam ben je het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde gebruikersvragen, zowel op het gebied van hardware als software. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Telefonische, balie-, e-mail- en portalondersteuning voor eindgebruikers (1e/2e lijns);
- Werkplekbeheer;
- Ondersteuning bij onboarding en offboarding;
- Registratie en opvolging van incidenten via TOPdesk;
- Eén keer per maand zul je werken op locatie in Utrecht.
header-over-companydesc
Je komt te werken bij een toonaangevend bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen en toepassen van specialistische kennis binnen infrastructuur. De organisatie is onderdeel van een breed internationaal netwerk.
Het is een innovatieve werkomgeving waar onderzoek en praktijk samenkomen. Er heerst een open, collegiale en internationale sfeer, waarin samenwerken, kennis delen en maatschappelijke relevantie centraal staan.
Het is een innovatieve werkomgeving waar onderzoek en praktijk samenkomen. Er heerst een open, collegiale en internationale sfeer, waarin samenwerken, kennis delen en maatschappelijke relevantie centraal staan.
header-requirements
- Mbo-4 IT diploma;
- Werk en/of stage ervaring met Windows-omgevingen, Office 365, Active Directory, Android en applicatieportalen;
- Je bent klantgericht, proactief, oplossingsgericht en communicatief sterk;
- Je woont in Nederland en beheerst de Nederlandse taal vloeiend, zowel in woord als geschrift. Daarnaast kun je je ook goed redden in het Engels in een werkomgeving;
- Bekendheid met tools zoals TOPdesk en ervaring met remote support (pré).
header-terms-cond
- Salaris tussen de €2.840 en €4.000 per maand (obv 40 uur);
- Fulltime baan van 40 uur per week;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Mogelijkheden tot hybride werken;
- Onbeperkte en op maat gemaakte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of beheer? Het kan!
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
job-detail-footer
