IT Helpdeskmedewerker | Delft | 2800 - 4000
Referentienummer: 225252
Geplaatst: 15 mei 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 2840 - € 4000
Industrie: Landbouw en jacht
Ervaring: Starter
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Ben jij een enthousiaste IT helpdeskmedewerker en op zoek naar een internationale werkomgeving,waar je actief meedraait in een betrokken team? Voor een servicedeskteam in Delft zoeken we een communicatief vaardige en leergierige collega die graag meewerkt aan een uitstekende IT-ondersteuning voor interne gebruikers. Ben je enthousiast? Blijf dan lezen! En ook als deze vacature niet helemaal jouw ding is,aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik help je graag verder en zorg ervoor dat ik de perfecte match voor jou vind!
Dit ga je doen
Binnen het Servicedeskteam ben je het eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde gebruikersvragen, zowel op het gebied van hardware als software. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Telefonische, balie-, e-mail- en portalondersteuning voor eindgebruikers (1e/2e lijns);
- Werkplekbeheer;
- Ondersteuning bij onboarding en offboarding;
- Registratie en opvolging van incidenten via TOPdesk;
- Eén keer per maand zul je werken op locatie in Utrecht.
Hier ga je werken
Je komt te werken bij een toonaangevend bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen en toepassen van specialistische kennis binnen infrastructuur. De organisatie is onderdeel van een breed internationaal netwerk.
Het is een innovatieve werkomgeving waar onderzoek en praktijk samenkomen. Er heerst een open, collegiale en internationale sfeer, waarin samenwerken, kennis delen en maatschappelijke relevantie centraal staan.
Het is een innovatieve werkomgeving waar onderzoek en praktijk samenkomen. Er heerst een open, collegiale en internationale sfeer, waarin samenwerken, kennis delen en maatschappelijke relevantie centraal staan.
Dit neem je mee
- Mbo-4 IT diploma;
- Werk en/of stage ervaring met Windows-omgevingen, Office 365, Active Directory, Android en applicatieportalen;
- Je bent klantgericht, proactief, oplossingsgericht en communicatief sterk;
- Je woont in Nederland en beheerst de Nederlandse taal vloeiend, zowel in woord als geschrift. Daarnaast kun je je ook goed redden in het Engels in een werkomgeving;
- Bekendheid met tools zoals TOPdesk en ervaring met remote support (pré).
Dit krijg je
- Salaris tussen de €2.840 en €4.000 per maand (obv 40 uur);
- Fulltime baan van 40 uur per week;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Mogelijkheden tot hybride werken;
- Onbeperkte en op maat gemaakte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of beheer? Het kan!
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
