Support Huisvestingssector Applicaties | 3500 - 4500
reference-number: 223511
posted: 13 maart 2025
form-of-employment: Tijdelijk
salary-rate: € 3500 - € 4500
industry: Overige zakelijke dienstverlening
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een probleemoplosser met technische kennis en passie voor klantgerichtheid? Zoek je een uitdagende rol waarin je ondersteuning biedt bij applicaties die essentieel zijn voor de huisvestingssector? Dan is deze functie als Support Huisvestingssector Applicaties iets voor jou!
En ook als deze vacature niet helemaal jouw ding is,aarzel dan niet om contact op te nemen. Ik help je graag verder en zorg ervoor dat ik de perfecte match voor jou vind!
header-funct-public
- Je biedt tweedelijns support en gaat voornamelijk mensen helpen met vragen over huisvestingssector gerelateerde systemen en applicaties, zoals Xtendis, Umbrella, Casix, Dynamics Empire, Connect-it en Unexus.
- Analyseren, documenteren en oplossen van technische incidenten en vragen van gebruikers.
- Samenwerken met andere teams en technische afdelingen voor structurele verbeteringen en procesoptimalisaties.
- Gebruikerstrainingen geven en ondersteuning bieden bij de effectieve inzet van de systemen.
- Verantwoordelijk voor het doorgeven van storingen of technische vraagstukken naar de technische afdeling.
header-over-companydesc
Voor een opdrachtgever in de huisvestingssector in Utrecht zoeken wij een pro-actieve supportmedewerker die verantwoordelijk is voor het bieden van technische ondersteuning bij diverse huisvestingssector applicaties. Deze organisatie speelt een belangrijke rol in het beheer van vastgoed en het bieden van klantgerichte oplossingen, en jij kunt met jouw ervaring bijdragen aan het succes van hun applicaties die dagelijks door diverse afdelingen worden gebruikt.
header-requirements
- Mbo diploma;
- Ervaring in de ICT binnen de huisvestingssector: Technische vragen over applicaties zoals Xtendis, Umbrella, Casix, Dynamics Empire, Connect-it en Unexus kunnen door jou beantwoord worden;
- Aantoonbare werkevaring met TOPdesk;
- Open en benaderbare houding: Collega’s voelen zich comfortabel om vragen te stellen, en je weet goed door te vragen om de kern van een probleem te begrijpen;
- Positieve bijdrage aan teamsfeer: Enthousiast, initiatiefrijk en zowel zelfstandig als in teamverband effectief werken;
- Goed in prioriteiten stellen: Snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en het juiste prioriteit geven aan urgente meldingen;
header-terms-cond
- Een salaris tussen € 3.500,- en € 4.500,- per maand o.b.v. 40 uur per week;
- Een baan van 32-36 uur per week;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Een persoonlijke fieldmanager als vaste contactpersoon gedurende je dienstverband;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject, omdat we geloven dat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroeimogelijkheden binnen alle practice areas, bijvoorbeeld richting projectmanagement, security of beheer.
job-detail-footer
