IT Supervisor Servicedesk| Amsterdam | 3000 - 3600
reference-number: 222851
posted: 10 maart 2025
form-of-employment: Tijdelijk
Tarief: € 3000 - € 3600
industry: IT
Ervaring: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een resultaatgerichte leider met een passie voor IT-support en het aansteken van enthousiasme in je team? In de functie van Meewerkend Voorman binnen een Multi Client Team krijg je de kans om zowel leiding te geven als actief mee te werken in de operatie. Het is een rol voor een persoon die zich thuis voelt in een dynamische omgeving waar coördinatie,kwaliteit en klanttevredenheid centraal staan. Ben jij klaar om jouw ervaring in IT-support en teamcoördinatie in te zetten om het beste uit je team te halen en tegelijkertijd de verwachtingen van de klant te overtreffen? Mocht deze vacature niet een perfecte match zijn met wat jij zoekt? Aarzel dan niet om mij alsnog een bericht te sturen. Ik zorg ervoor dat ik die match voor jou ga vinden!
Functieomschrijving
- Je stuurt een team van ongeveer 8 IT-professionals aan en fungeert als het eerste aanspreekpunt voor zowel je teamleden als de contactpersonen bij klanten en Delivery managers op locatie Diemen of bij één van onze klanten.
- Je zorgt samen met je team voor een snelle en kwalitatieve afhandeling van alle IT-meldingen die bij het Multi Client Team binnenkomen.
- Je draagt verantwoordelijkheid voor het uitvoeren van alle werkzaamheden volgens de afgesproken dienstverlening en het behalen van KPI’s.
- Je werkt nauw samen met de Delivery manager om de teambezetting en de uitvoering van de dienstverlening optimaal te organiseren.
- Je coacht je teamleden om de beste prestaties te leveren voor de eindklant en ondersteunt bij het opstellen van het rooster.
- Je voert regelmatig overleg met de Delivery manager over de voortgang van de dienstverlening en de uitvoering van projecten.
- Je bent ook verantwoordelijk voor het beheren van changes en zorgt voor de juiste gegevens voor de maandelijkse Servicelevel rapportages.
- Je beschikt over kennis van Microsoft365 (Azure, Intune/Autopilot, O365), netwerkbeheer en regulier systeembeheer.
- Je hebt de bereidheid om deel te nemen aan Intelligent Swarming en standby diensten, waarbij je een klant van A tot Z helpt, van telefonische support tot aan systeembeheer.
Over het bedrijf
Met een schat aan specialistische kennis en expertise weet Experis de grootste IT-talenten binnen te halen en zorgen wij ervoor dat zij terechtkomen bij de klanten waar zij het beste passen. Via een combinatie van persoonlijke aandacht, een divers aanbod aan ontwikkelingsmogelijkheden en goede arbeidsvoorwaarden maken wij het verschil, voor zowel klant als IT-professional.
Functie-eisen
- Een HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een IT-support omgeving.
- Ten minste 2 jaar aantoonbare ervaring in het coördineren van een Servicedesk of vergelijkbare teams.
- Ervaring met het verbeteren van processen binnen een IT-omgeving.
- Kennis van Microsoft365 (Azure, Intune/Autopilot, O365), netwerkbeheer en regulier systeembeheer.
- Bereidheid tot deelname aan Intelligent Swarming en standby diensten.
- Vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal.
- Rijbewijs B.
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tussen de €3000 en €3600, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Een dynamische werkomgeving waarin je zowel leiderschap kunt tonen als zelf actief meewerken in de operatie.
- De kans om jezelf verder te ontwikkelen in een toonaangevende IT-organisatie.
Herken jij jezelf in deze rol? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie!
job-detail-footer
