On-Site Support Specialist gezocht voor een kantoor op de Zuidas in Amsterdam
- reference-number: 209854
- posted: 06 september 2024
- form-of-employment: Permanent
- salary-rate: € 2600 - € 3000
- industry: IT
- experience: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een IT-professional met een passie voor klanttevredenheid en technische perfectie? Wil je werken in een dynamische omgeving waar jouw vaardigheden echt het verschil maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
header-funct-public
In deze rol bied je VIP-ondersteuning en werk je nauw samen met verschillende gebruikers om technische problemen snel en efficiënt op te lossen. Jij bent de persoon die onze collega's en klanten altijd kunnen vertrouwen voor de beste IT-oplossingen. Jouw technische knowhow en gebruikersgerichte aanpak zorgen ervoor dat alle IT-werkplekken optimaal functioneren en dat onze klanten altijd tevreden zijn.
Wat ga je doen?
• VIP-ondersteuning: Jij bent het aanspreekpunt voor onze meest belangrijke gebruikers en zorgt ervoor dat hun technische problemen snel worden opgelost.
• Proactieve problemenoplossing: Je analyseert en verhelpt technische storingen en zorgt voor duurzame oplossingen.
• Optimalisatie van werkplekken: Je zorgt ervoor dat alle IT-werkplekken perfect functioneren en altijd up-to-date zijn.
• Gebruikerstraining: Je biedt ondersteuning en training aan gebruikers om hen vertrouwd te maken met nieuwe systemen en software.
Wat ga je doen?
• VIP-ondersteuning: Jij bent het aanspreekpunt voor onze meest belangrijke gebruikers en zorgt ervoor dat hun technische problemen snel worden opgelost.
• Proactieve problemenoplossing: Je analyseert en verhelpt technische storingen en zorgt voor duurzame oplossingen.
• Optimalisatie van werkplekken: Je zorgt ervoor dat alle IT-werkplekken perfect functioneren en altijd up-to-date zijn.
• Gebruikerstraining: Je biedt ondersteuning en training aan gebruikers om hen vertrouwd te maken met nieuwe systemen en software.
header-over-companydesc
In de rol van On-Site Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het leveren van hoogwaardige eerste en tweedelijns ondersteuning vanuit één van de 5 kantoren van onze gewaardeerde klant op de Zuidas in Amsterdam.
Je werkt nauw samen met jouw team en staat klaar om problemen te escaleren naar de juiste kanalen of leidinggevenden indien nodig. Je bent in staat om zelfstandig te werken, maar je bent ook een echte teamspeler.
Je werkt nauw samen met jouw team en staat klaar om problemen te escaleren naar de juiste kanalen of leidinggevenden indien nodig. Je bent in staat om zelfstandig te werken, maar je bent ook een echte teamspeler.
header-requirements
• Minimaal 3 jaar ervaring als IT-professional of On-site support medewerker, bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening.
• Een afgeronde MBO ICT-opleiding.
• Een servicegerichte en flexibele instelling.
• Een vriendelijke en collegiale houding.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
• Ervaring met ITIL en certificeringen zoals M365 zijn een pluspunt.
• Een afgeronde MBO ICT-opleiding.
• Een servicegerichte en flexibele instelling.
• Een vriendelijke en collegiale houding.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
• Ervaring met ITIL en certificeringen zoals M365 zijn een pluspunt.
header-terms-cond
- Salaris tussen € 2.600,- en € 3.000,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur (32 uur is bespreekbaar);
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas,omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
job-detail-footer