IT Support | Eindhoven | 32 - 36 uur
reference-number: 226490
posted: 11 juni 2025
form-of-employment: Tijdelijk
Tarief: € 2900 - € 2900
Opleiding: MBO
industry: Onderwijs
Ervaring: Starter
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
-
Bieden van telefonische 1e- en 2e-lijns ondersteuning aan gebruikers (groot deel van de tijd)
-
Doorvoeren van standaard wijzigingen in de IT-omgeving
-
Gereedmaken van hardware, zoals laptops, iPhones en iPads
-
Uitleveren van hardware op kantoor en incidenteel op locatie
-
Bijhouden en actualiseren van de CMDB (IT-administratie)
-
Samenwerken met collega’s op de servicedesk voor optimale dienstverlening
-
Signaleren van terugkerende problemen en meedenken over structurele oplossingen
Over het bedrijf
Functie-eisen
-
Een afgeronde ICT-opleiding
-
Minimaal 3 jaar ervaring op een IT-servicedesk
-
Actuele en geldige IT-certificeringen
-
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
-
Je bent nauwkeurig, communicatief sterk en in het bezit van een rijbewijs
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen € 2.600,- en € 3.500,- o.b.v. 40 uur
- Fulltime baan van 36 uur (32 uur kan ook)
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties
