Senior Servicedeskmedewerker | 3300 - 3900 | Detavast

  •  reference-number: 225802
  •  posted: 15 mei 2025
  •  form-of-employment: Tijdelijk
  •  Tarief: € 3300 - € 3900
  •  Opleiding: MBO
  •  industry: Facility
  •  Ervaring: Medior
  •  job-type: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Ben jij een ervaren servicedeskmedewerker met een brede IT-kennis en gevoel voor gebruikersbehoeften? Heb jij al meerdere omgevingen gezien en weet jij precies hoe processen binnen een organisatie het beste lopen? In deze functie krijg je de kans om niet alleen support te bieden,maar ook actief bij te dragen aan de optimalisatie van processen en bedrijfsapplicaties. Ben je enthousiast? Blijf dan lezen!

Functieomschrijving

Als Senior Servicedeskmedewerker draai je volwaardig mee in de lijn en ben je het aanspreekpunt voor collega’s met IT-vragen of verstoringen. Je biedt zowel eerste- als tweedelijns ondersteuning, waarbij jouw ervaring helpt om snel tot de kern van het probleem te komen. Jij bent degene die de eindgebruiker begrijpt en daar ook naar handelt!

Daarnaast beheer je leveranciers en bewaak je de kwaliteit van hun dienstverlening. Je denkt actief mee over procesoptimalisatie, ondersteunt bedrijfsapplicaties en helpt de servicedesk naar een hoger niveau te tillen. Jouw ervaring in verschillende omgevingen komt goed van pas: je weet wat werkt, waar kansen liggen en hoe je dit vertaalt naar een gebruiksvriendelijke en efficiënte ondersteuning.

Het is belangrijk dat je een coördinerend oog hebt en het team meeneemt in het proces. Je hebt de capaciteit om processen en werkwijzen te sturen, zonder dat je formele coördinerende taken op je neemt. Jouw rol is om het team te ondersteunen, aan te sporen en te zorgen voor een gezamenlijke focus, zodat iedereen in het team zijn werk optimaal kan doen en het niveau van de servicedesk verder wordt verhoogd.

Over het bedrijf

Je gaat aan de slag bij een toonaangevend bedrijf in de facilitaire dienstverlening, dat gespecialiseerd is in het bieden van technische en operationele ondersteuning voor een breed scala aan klanten. Het bedrijf bestaat uit verschillende takken, zoals bijvoorbeeld beveiliging, facility management en technische ondersteuning, en heeft daardoor een breed scala aan dienstverlening in huis. Ze zijn actief bezig met het moderniseren en optimaliseren van hun interne IT-processen en richten zich op het verbeteren van de servicedesk. In een dynamische omgeving werk je nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen en externe leveranciers om betrouwbare en klantgerichte IT-ondersteuning te leveren. De bedrijfscultuur is gericht op samenwerking, innovatie en professionele groei, waarbij je volop kansen krijgt om je verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.

Functie-eisen

  • Mbo diploma in de IT;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als helpdeskmedewerker, ook in een senior functie;
  • Diepgaande kennis van ITIL, Windowsapplicaties, Azure, Intune, Office 365, Windows 11 en TOPdesk;
  • Ervaring met leveranciermanagement;
  • Sterke klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met het verbeteren van support processen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen € 3.300,- en € 3.900,- op basis van 40 uur per week.
  • Een fulltime baan van 40 uur;
  • Persoonlijke begeleiding door een dedicated fieldmanager.
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden om je kennis up-to-date te houden en een op maat gemaakt opleidingstraject.
  • Doorgroeimogelijkheden richting bijvoorbeeld projectmanagement, security of beheer;
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Gezellige borrels en teamuitjes om de teamspirit hoog te houden!
Wil jij jouw uitgebreide ervaring inzetten in de verdere ontwikkeling van de helpdesk en IT-processen? Solliciteer dan snel! Klik op de sollicitatiebutton en ik neem binnen 8 uur (op werkdagen) contact met je op. Ik kijk ernaar uit om jou beter te leren kennen!

job-detail-footer