Skilled servicedeskmedewerker | Schiedam | 3100 tot 4500
reference-number: 225349
posted: 12 juni 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 3100 - € 4500
education: MBO
industry: Landbouw en jacht
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Als Servicedesk Medewerker ben jij hét eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vragen en verstoringen binnen de organisatie. Je werkt nauw samen met internationale IT-teams en bent verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van hardware, software en operationele IT-taken. In deze dynamische functie combineer je technische ondersteuning met een hands-on rol in uiteenlopende IT-projecten
Jouw takenpakket omvat onder andere:
- Verlenen van ondersteuning voor laptops, desktops, telefoons en randapparatuur;
- Voorbereiden, installeren en beheren van apparatuur bij onboarding en offboarding, inclusief voorraadbeheer en asset tagging;
- Uitvoeren van installaties en software-updates via Intune en basis troubleshooting op Windows-apparaten;
- Registreren, documenteren en opvolgen van incidenten en serviceverzoeken in een ITSM-systeem zoals TOPdesk
- Ondersteunen van lokale infrastructuurtaken en IT-projecten, waaronder beheer van vergaderruimtes, installaties in MER/SER-ruimtes en fungeren als “hands and eyes” voor wereldwijde IT-teams.
- Ontwikkelen van korte handleidingen, FAQ’s en geven van instructies of (virtuele) gebruikerssessies voor IT-tools.
header-over-companydesc
Voor een toonaangevende internationale organisatie die technologie inzet om wereldwijd slimmer en efficiënter te werken, zijn wij op zoek naar een gedreven Servicedesk Medewerker. In deze functie word je onderdeel van een deskundig en collegiaal IT-team waar samenwerking, persoonlijke ontwikkeling en digitale veiligheid centraal staan. Je biedt niet alleen technische ondersteuning aan gebruikers, maar speelt ook een actieve rol in wereldwijde IT-verbeterprojecten. Een mooie kans om jouw technische kennis in te zetten binnen een internationale werkomgeving.
header-requirements
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in een IT-richting.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare IT-supportrol.
- Kennis van Microsoft 365, Windows 10/11 en ITSM-tools.
- Goede beheersing van zowel Nederlands als Engels, mondeling en schriftelijk.
- Klantgerichte houding, leergierig, stressbestendig en goed in het oplossen van problemen.
header-terms-cond
- Salaris tussen de €3.100 - €4.500 bruto per maand (obv 40 uur)
- Fulltime baan van 40 uur
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
