Servicedeskmedewerker | Eindhoven | 2500 - 3000
reference-number: 222818
posted: 13 maart 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 3000 - € 3000
education: MBO
industry: IT
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij de klantgerichte Servicedeskmedewerker die graag de handen uit de mouwen steekt om klanten te ondersteunen met cloud- en digitale werkplekoplossingen? Bij deze functie sta jij in directe verbinding met klanten om hen te helpen met technische vraagstukken. Je werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met internationale teams om klanten optimaal te ondersteunen en hun problemen snel op te lossen. Kennis van Microsoft M365,Intune,SharePoint en andere digitale werkplekoplossingen is belangrijk,maar vooral jouw passie voor klantgericht werken maakt jou succesvol in deze rol.
header-funct-public
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten bij technische vraagstukken over cloud- en digitale werkplekoplossingen.
- Ondersteunen van eindgebruikers door problemen telefonisch of op locatie op te lossen, met de nadruk op klanttevredenheid.
- Adviseren en begeleiden van klanten bij het gebruik van hun digitale werkplekoplossingen.
- Continu klantcontact onderhouden om hen op de hoogte te houden van de voortgang en om waardevolle feedback te verzamelen.
- Problemen analyseren, documenteren en doorzetten naar de juiste interne teams voor verdere afhandeling.
- Werken in samenwerking met internationale teams om een optimale klantondersteuning te garanderen.
- Het bijdragen aan de ontwikkeling van interne processen om de dienstverlening continu te verbeteren.
header-over-companydesc
Dit bedrijf is een innovatieve speler binnen de IT-sector en biedt geavanceerde cloud- en digitale werkplekoplossingen voor bedrijven in diverse sectoren. Het bedrijf is internationaal actief en heeft een sterke focus op klanttevredenheid, technische expertise en een open werkcultuur. Ze bieden een dynamische werkomgeving waarin je zowel als individu kunt groeien, als in een hecht team kunt bijdragen aan het succes van de organisatie.
header-requirements
- Minimaal een mbo-opleiding (niveau 4) in ICT of een verwante richting.
- Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie, met kennis van Microsoft M365, Intune, SharePoint en andere digitale werkplekoplossingen.
- Sterke communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als Engels, en het vermogen om technische zaken helder uit te leggen aan niet-technische klanten.
- Een klantgerichte instelling en het vermogen om zelfstandig en oplossingsgericht te werken.
- Technische certificaten zoals Microsoft AZ-900/MS-900 en ITIL 4 Foundation zijn een pré, net als rijbewijs B.
header-terms-cond
- Salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 40 uur;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
job-detail-footer
