Enthousiaste Remote Service Engineer | Den Bosch
reference-number: 212018
posted: 08 juli 2024
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 2570 - € 3418
education: MBO
industry: Visserij
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
In deze rol staat klantgerichtheid voorop en als ICT Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je lost storingen op via telefoon, e-mail en remote access en installeert, implementeert en configureert op afstand print-, ICT- en software-oplossingen bij klanten. Het analyseren en oplossen van problemen moet je leuk vinden, want jij bent een belangrijke schakel tussen onze klanten en onze producten en diensten.
In deze functie krijg je niet alleen de kans om jezelf te ontwikkelen, maar ook om plezier te maken in je werk. Als ICT Servicedesk Medewerker ben je onderdeel van een professionele organisatie waarin je de ruimte krijgt om te groeien en te ontwikkelen, maar ook om te genieten van een gezellige werksfeer.
header-over-companydesc
Als onderdeel van ons enthousiaste team in 's-Hertogenbosch krijg je volop kansen om je talenten te ontwikkelen en je carrière verder te brengen. Je vindt voldoening in het vinden van oplossingen voor klanten en herkent ook de commerciële kansen in de gesprekken die je voert. Je draagt bij aan verbeteringen in onze dienstverlening en zorgt uiteindelijk voor blije klanten.
In deze rol staat klantgerichtheid voorop en als ICT Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je lost storingen op via telefoon, e-mail en remote access en installeert, implementeert en configureert op afstand print-, ICT- en software-oplossingen bij klanten. Het analyseren en oplossen van problemen moet je leuk vinden, want jij bent een belangrijke schakel tussen onze klanten en onze producten en diensten.
header-requirements
- MBO 4 niveau met ICT achtergrond of andere relevante opleiding;
- Bij voorkeur heb je al enige ervaring op een servicedesk;
- Netwerk+ en Windows Server certificaat is een grote pre;
- Ervaring met TopDesk is een pré;
- Enige kennis van ITIL;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
Wat jij nodig hebt
Van jou verwachten wij de drive om dingen op te pakken en af te ronden. Daarvoor zijn oplossingsgericht, analytische skills en accuratesse eigenschappen die je helpen om van deze rol een succes te maken. Daarnaast ben je resultaatgericht en communicatief vaardig. Als teamspeler ben je in staat om samen te werken met het team, maar kan je daarnaast ook goed zelfstandig te werk gaan.
header-terms-cond
Wat wij bieden
Je krijgt de ondersteuning en aanmoediging die je nodig hebt om te groeien, van mensen die jouw ambitie delen. Wij investeren in jouw professionele ontwikkeling, zodat jij kunt leren en kunt groeien in jouw rol. Bij ons vind je leiders die je de vrijheid geven om nieuwe dingen te ontdekken, en een team waar kennis openlijk wordt gedeeld.
Natuurlijk wil je weten wat dit, naast een uitdagende functie en een heleboel werkplezier, betekent in de overige arbeidsvoorwaarden. Bij ons kun je rekenen op:
- Een top werkgever. Wij zijn al jaren Top Employer van Europa!
- Een goed salaris tussen (€2570 tot €3418) afgestemd op jouw ervaring en expertise;
- 37 vakantiedagen voor een gezonde werk-privébalans;
- Een eindejaarsuitkering;
- Een goede pensioensregeling;
- Een uitgebreid opleidingstraject met inbegrip van een welcome day, business introduction meetings en e-learnings.
- Een sterke bedrijfscultuur, gebaseerd op Kyosei, Japans voor samen leven en werken voor het algemeen belang;
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden via de ‘Development Hub’;
- Deelname aan het Young Program.
Én nog veel meer! Deze functie heeft standplaats ’s-Hertogenbosch (hoofdkantoor), maar er wordt hybride gewerkt.
![Experis](/-/media/project/manpowergroup/experis/experis-netherlands/experis-logo_450x250.png)