Technisch Functioneel Beheer
Referentienummer: 211587
Geplaatst: 23 mei 2024
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 4000 - € 5500
Industrie: Financiele instellingen
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: Technisch Applicatie Beheerder
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Dit ga je doen
Je werkt in een DevOps team met end-to-end verantwoordelijkheid. Enkele van de taken die je zal uitvoeren:
- Je ontwikkelt en beheert het platform;
- Je behandelt wijzigingsverzoeken zoals gebruikersbeheer en configuratiewijzigingen;
- Je fungeert als schakel tussen gebruikers en leveranciers en geeft uitleg waar nodig;
- Je lost moeilijkere technische problemen op met behulp van JavaScript;
- Je onderhoudt verbindingen en bouwt monitoring met behulp van de API van het platform.
Hier ga je werken
Onze klant, een grote verzekeringsinstelling, is op zoek naar een Technisch Functioneel Beheer om deel uit te maken van de transitie van een traditionele financiële organisatie naar een IT-gedreven organisatie.
Je komt te werken in een team dat bestaat uit twee beheerders en een Product Owner. De focus van het team is customer engagement management en workforce management software voor contact centers. Een van de projecten van het team richt zich bijvoorbeeld op het automatisch loggen van gesprekken, een gesprek wordt opgenomen en vervolgens omgezet in een test met behulp van een platform, deze transcriptie wordt vervolgens verzonden via Azure die vervolgens een samenvatting maakt met behulp van AI. Deze samenvatting wordt nu opgeslagen binnen Salesforce. Je handelt wijzigingsverzoeken af, zoals gebruikersbeheer en wijzigingen in de configuratie. Daarnaast ben je de schakel tussen gebruikers en leveranciers. Verder houd je je soms bezig met meer technische problemen die je oplost met JavaScript.
Je komt te werken in een team dat bestaat uit twee beheerders en een Product Owner. De focus van het team is customer engagement management en workforce management software voor contact centers. Een van de projecten van het team richt zich bijvoorbeeld op het automatisch loggen van gesprekken, een gesprek wordt opgenomen en vervolgens omgezet in een test met behulp van een platform, deze transcriptie wordt vervolgens verzonden via Azure die vervolgens een samenvatting maakt met behulp van AI. Deze samenvatting wordt nu opgeslagen binnen Salesforce. Je handelt wijzigingsverzoeken af, zoals gebruikersbeheer en wijzigingen in de configuratie. Daarnaast ben je de schakel tussen gebruikers en leveranciers. Verder houd je je soms bezig met meer technische problemen die je oplost met JavaScript.
Dit neem je mee
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Technisch Functioneel Beheer;
- Je hebt ervaring met het werken met minimaal 1 scripttaal, JavaScript is een pré;
- Je hebt kennis van en ervaring met het werken met ticket management systeem;
- Je vindt het leuk om technische problemen te analyseren en op te lossen;
- Je neemt initiatief, bent enthousiast en open minded;
- Je bent proactief en vindt het prettig om met de business in gesprek te gaan;
- Professionele Nederlandse taalvaardigheid is een vereiste.
Dit krijg je
- Vakantiegeld 8,33% van bruto jaarsalaris;
- Vakantiedagen: 25 + 1/2 dag per kwartaal als je niet ziek bent o.b.v. 40 uur;
- Reiskosten 23 cent/kilometer of volledige OV-vergoeding;
- Ziektekosten: €50,- per maand tegemoetkoming;
- E-learning portal met (bijna) alle IT trainingen en opleidingen die je kunt voorstellen.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.
![Experis](/-/media/project/manpowergroup/experis/experis-netherlands/experis-logo_450x250.png)