Project- en Portfolio Administrator
Referentienummer: 209726
Geplaatst: 19 juni 2024
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 3000 - € 4750
Industrie: Financiele instellingen
Ervaring: Medior
Full-time/Part-time: Fulltime
Specialisatie: PMO
Deze vacature is niet meer beschikbaar
Ben jij een portfolio beheerder die wilt werken in een groeiende en ambitieuze organisatie met draagvlak binnen de financiële markten? Vind je het leuk om in de breedte de organisatie te kunnen ondersteunen en krijg je energie van het beheren en optimaliseren van het IT portfolio? Lees dan snel verder!
Dit ga je doen
- Beheren van het projecten portfolio van de IT afdeling;
- Planning en bewaken van de projectbudgetten;
- Bijhouden van de prestaties en voortgang;
- Opstellen van rapportages over de resultaten en voortgang van de verschillende projecten;
- Bewaken en ingrijpen bij afwijkingen van het portfolio;
- Coördinerende rol binnen het portfoliomanagement proces;
- Aandragen van verbeteringen.
Hier ga je werken
De organisatie is actief binnen de financiële sector en hebben transparantie als belangrijkste pijler. De organisatie bestaat uit ongeveer 800 medewerkers.
De organisatie is hard aan het groeien, moderniseren en professionaliseren. De verdere ontwikkeling van digitalisering moet mede worden behaald door strak lopende IT change projecten. Om deze projecten in goede banen te leiden is de organisatie op zoek naar een project- en portfolio beheerder.
Je komt te werken binnen de afdeling ICT, deze bestaat uit ongeveer 40 medewerkers. Binnen de afdeling wordt gewerkt in multidisciplinaire teams.
Jouw voornaamste taak bestaat uit het portfoliomanagement. Je beheert en bewaakt de lopende projecten binnen het portfolio. Je bewaakt de prestaties en budgetten en handelt tijdig om afwijkingen te corrigeren. Je stelt maandelijks kritische rapportages op voor de lopende projecten en changes.
Daarnaast ben je binnen de organisatie continu bezig met het overall verbeteren van het portfoliomanagement. Kortom je hebt een breed takenpakket en weet goed structuur te brengen binnen de afdeling.
De organisatie is hard aan het groeien, moderniseren en professionaliseren. De verdere ontwikkeling van digitalisering moet mede worden behaald door strak lopende IT change projecten. Om deze projecten in goede banen te leiden is de organisatie op zoek naar een project- en portfolio beheerder.
Je komt te werken binnen de afdeling ICT, deze bestaat uit ongeveer 40 medewerkers. Binnen de afdeling wordt gewerkt in multidisciplinaire teams.
Jouw voornaamste taak bestaat uit het portfoliomanagement. Je beheert en bewaakt de lopende projecten binnen het portfolio. Je bewaakt de prestaties en budgetten en handelt tijdig om afwijkingen te corrigeren. Je stelt maandelijks kritische rapportages op voor de lopende projecten en changes.
Daarnaast ben je binnen de organisatie continu bezig met het overall verbeteren van het portfoliomanagement. Kortom je hebt een breed takenpakket en weet goed structuur te brengen binnen de afdeling.
Dit neem je mee
- HBO werk- en denkniveau
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
- Ervaring met project- en portfoliomanagement en de bijbehorende tools;
- Ervaring met opstellen van rapportages;
- Communicatief sterk, weet mensen in beweging te krijgen en staat je mannetje.
- Communicatief vaardig in zowel Nederlands als Engels
Dit krijg je
- 36-urige werkweek;
- 13e maand;
- Vakantiegeld: 8% van bruto jaarsalaris;
- Vakantiedagen: 25 tot 27 vakantiedagen;
- Thuiswerkvergoeding;
- Ziektekosten: € 50,- per maand tegemoetkoming;
- Ruime opleidingsmogelijkheden.
iSense, PEAK-IT en Ciber bundelen hun krachten en gaan verder als Experis Nederland. Met één groot netwerk van meer dan 450 klanten vinden wij een IT-baan die past bij jouw wensen, talent(en) en ambities. Wat doe jij het liefst en waar wil jij naar toe groeien in jouw IT-carrière? Want werken via Experis Nederland betekent investeren in jouw persoonlijke groei.
![Experis](/-/media/project/manpowergroup/experis/experis-netherlands/experis-logo_450x250.png)