IT support gezocht in regio Tilburg! 🚀
reference-number: 209611
posted: 01 mei 2024
form-of-employment: Permanent
Tarief: € 2500 - € 2800
industry: IT
Ervaring: Junior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Functieomschrijving
Als specialist op het gebied van ICT ben jij de drijvende kracht achter het vinden van passende oplossingen voor gebruikers, terwijl je ook advies geeft over de beste moderne IT-middelen die ze kunnen gebruiken. Samen bouwen we aan de toekomst van onze klanten. Je taken omvatten onder meer het inrichten van nieuwe werkplekken op een van onze 17 vestigingen en het afhandelen van eerste- en tweedelijns vragen. Daarnaast configureer en registreer je IT-middelen, verstrek je ze en beheer je de hardwarevoorraad. Het is een gevarieerd takenpakket waarin je als innovatieve ICT-support medewerker volledig tot je recht komt. Je bent onder andere bezig met:
1. Oplossen van storingen binnen ons interne ICT-netwerk.
2. Beantwoorden van vragen van collega's over licenties, hardware en software.
3. Vastleggen van incidenten, wijzigingen en kennisitems in TopDesk.
4. Beheren van de ICT-servicedesk.
5. Verbeteren van processen binnen het team.
We vieren onze successen uitgebreid, bijvoorbeeld door samen op vrijdagmiddag een borrel te drinken of tijdens ons jaarlijkse personeelsfeest. Vervolgens kijken we uit naar de volgende nieuwe uitdaging.
Over het bedrijf
Onze klant is altijd in beweging en bestaat al meer dan 100 jaar. Dé technische dienstverlener die van a tot z ontzorgt. Denk aan het ontwerpen, installeren en onderhouden van elektronische en werktuigbouwkundige installaties. Voor het bedrijfsleven, de industrie, zorginstellingen, scholen en particulieren. Om zo bij te dragen aan bijvoorbeeld 1.542.687 kW opgewekte zonnestroom en zo’n 7 miljoen liter schoon drinkwater. Â
Een veiliger, duurzamer, schoner en comfortabeler leven. Daar hebben we jou voor nodig. En met zo’n familiebedrijf van 1.850 collega’s en 22 vestigingen over heel Nederland is er altijd plek voor je. Gegarandeerd. 1 ding is zeker, hier sta jij als collega op de eerste plek. We leren van én met elkaar. Tijdens leer-werktrajecten of complexe projecten waar je met verschillende collega’s samenwerkt. Tevreden collega’s zorgen voor tevreden klanten. Met als resultaat dat we zijn uitgeroepen tot een van de beste werkgevers binnen onze branche! Iedere dag het beste werk leveren. Daar gaan we voor. Samen. Help je mee? 
Functie-eisen
- Klantgerichtheid en behulpzaamheid zijn kernaspecten van deze rol, waarbij technisch werk wordt uitgevoerd met een menselijke benadering;
- Bezit van minimaal een mbo-4-diploma in ICT is vereist;
- Bij voorkeur heb je minstens 2 jaar ervaring als servicedesk- of supportmedewerker;
- Een geldig rijbewijs B is vereist voor deze functie;
- Flexibiliteit met betrekking tot werktijden en -dagen is essentieel, zowel individueel als in teamverband;
- Aanvullende kwaliteiten die relevant zijn voor deze functie zijn welkom. Heb je andere vaardigheden die je geschikt maken voor deze rol? We moedigen je aan om ons te inspireren met je sollicitatie.
Arbeidsvoorwaarden
![Experis](/-/media/project/manpowergroup/experis/experis-netherlands/experis-logo_450x250.png)