Servicedeskmedewerker | Schiedam | 3100 tot 4500
Vacaturenummer: 225349
Geplaatst: 15 mei 2025
Soort dienstverband: Permanent
Salaris: € 3100 - € 4500
Opleiding: MBO
Industrie: Landbouw en jacht
Ervaring: Medior
Fulltime/Parttime: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
Ben jij een klantgerichte IT-professional met een passie voor technische ondersteuning? Zoek je een veelzijdige functie waarin je gebruikers helpt,systemen beheert en nauw samenwerkt met internationale IT-teams? Dan is deze rol als Servicedesk Medewerker perfect voor jou. Ik vertel je graag meer!
Dit ga je doen
Als Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vragen en storingen. Je werkt nauw samen met internationale IT-teams en bent verantwoordelijk voor het beheer van hardware, software en operationele IT-taken.
Jouw takenpakket omvat onder andere:
- Verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning voor laptops, desktops, telefoons en randapparatuur;
- Voorbereiden, installeren en beheren van apparatuur bij onboarding en offboarding, inclusief voorraadbeheer en asset tagging;
- Uitvoeren van basisinstallaties en software-updates via Intune en basis troubleshooting op Windows-apparaten;
- Registreren, documenteren en opvolgen van incidenten en serviceverzoeken in een ITSM-systeem zoals TOPdesk
- Ondersteunen van lokale infrastructuurtaken en IT-projecten, waaronder beheer van vergaderruimtes, installaties in MER/SER-ruimtes en fungeren als “hands and eyes” voor wereldwijde IT-teams.
- Ontwikkelen van korte handleidingen, FAQ’s en geven van basisinstructies of (virtuele) gebruikerssessies voor IT-tools.
Hier ga je werken
Voor een toonaangevende internationale organisatie die innovatieve IT-oplossingen inzet om wereldwijd efficiënter te werken, zoeken wij een Servicedesk Medewerker. Je wordt onderdeel van een professioneel team waar samenwerking, ontwikkeling en veiligheid centraal staan. Binnen deze rol lever je niet alleen technische support, maar draag je ook bij aan wereldwijde IT-verbeteringsprojecten.
Dit neem je mee
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in een IT-richting.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare IT-supportrol.
- Kennis van Microsoft 365, Windows 10/11 en ITSM-tools zoals ServiceNow of BMC.
- Uitstekende beheersing van zowel Nederlands als Engels, mondeling en schriftelijk.
- Klantgerichte houding, stressbestendig en goed in het oplossen van problemen.
- Certificering MS-900 of MD-102 is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris tussen de €3.100 - €4.500 bruto per maand (obv 40 uur)
- Fulltime baan van 40 uur
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
Jefferson Wells werft, bemiddelt en detacheert finance professionals en salarisadminstrateurs van startende professionals tot topsegment managementniveau. Dat doen wij door goed te kijken naar de wensen en behoeften van zowel de opdrachtgever als de professional. Daarnaast zijn we er voor bemiddeling van zzp’ers en het vervullen van vaste posities in diverse sectoren. Jefferson Wells is onderdeel van ManpowerGroup, één van 's werelds meest ethische bedrijven.
