Support & beheer | €2500 -€3200 | Van Fietsketting tot Netwerkkabel

  •  Referentienummer: 224793
  •  Geplaatst: 17 april 2025
  •  Soort dienstverband: Tijdelijk
  •  Salaris: € 2552 - € 3191
  •  Opleiding: MBO
  •  Industrie: Overige productie
  •  Ervaring: Junior
  •  Full-time/Part-time: Fulltime
  •  Specialisatie: Helpdesk

Zoek jij een afwisselende rol in IT-support binnen een internationaal productiebedrijf? Wij zoeken een gemotiveerde werkplekbeheerder / IT-supportmedewerker om digitale werkplekken optimaal te laten functioneren. Werk vanuit een modern kantoorpand in de regio Zwolle en ondersteun collega’s bij diverse IT-vragen in een innovatieve werkomgeving.

Dit ga je doen

Ben jij een enthousiaste IT’er die energie krijgt van het helpen van collega’s en het oplossen van alledaagse technische problemen? Voor een locatie waar jij de enige 1e lijns IT’er bent, zoeken wij een allround supportmedewerker met een hands-on mentaliteit en een sterke servicegerichte houding.

Wat ga je doen?

In deze functie ben jij hét aanspreekpunt op locatie voor alle eerstelijns IT-vragen en -problemen. Je werkzaamheden zijn divers en bestaan onder andere uit:

  • Het oppakken van tickets via Topdesk;

  • Het uitvoeren van wachtwoordresets en basisgebruikersondersteuning;

  • Ondersteuning bij problemen met wifi, werkplekken en conferentieruimtes (bijv. videoschermen die niet werken);

  • Het vervangen en plaatsen van monitoren en patchkabels;

  • Algemene ondersteuning bij het gebruik van Windows en Office 365 (zoals Word en Excel).

Hier ga je werken

Een wereldwijd opererend bedrijf, opgericht aan het begin van de 20e eeuw, dat zich richt op de productie van hoogwaardige componenten en materialen voor diverse sectoren, waaronder sport en recreatie. 

Dit neem je mee

We zoeken iemand met een praktische instelling, die snel kan schakelen en het leuk vindt om zelfstandig te werken. Omdat jij de enige 1e lijns IT’er op locatie bent, is het belangrijk dat je communicatief sterk bent en goed kunt meedenken met de gebruiker.

Jouw profiel:

  • Ervaring met Topdesk is een must;

  • Goede kennis van Windows en Office 365;

  • Bekend met basale hardware-taken (zoals kabels, monitoren, randapparatuur);

  • Zeer servicegericht en empathisch ingesteld;

  • Proactief, zelfstandig en oplossingsgericht.

Herken jij jezelf in dit profiel en wil je werken in een ondersteunende rol waar je echt het verschil maakt? Reageer dan snel!

Dit krijg je

  • Salaris tussen €2.500,- en €3.200,- o.b.v. 40 uur.
  • Fulltime baan van 40 uur.
  • De mogelijkheid tot het leasen van een auto.
  • Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
  • Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
  • Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
  • Een op maat gemaakt opleidingstraject.
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
  • De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
  • Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformatie