Servicedesk | Zorgsector | 3200 - 4000 | Tilburg
reference-number: 222418
posted: 14 maart 2025
form-of-employment: Permanent
salary-rate: € 3200 - € 4000
education: MBO
industry: Gezondheidszorg
experience: Medior
job-type: Fulltime
Specialisatie: Helpdesk
header-funct-public
Als ICT-Support Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met ICT-gerelateerde vragen. Je draait je hand niet om voor complexe vraagstukken en weet gebruikerswensen te vertalen naar concrete ICT-diensten en producten. Daarnaast begeleid en coach je collega’s bij het gebruik van de ICT-werkplek, Office 365, smartphones, telefonie via Teams en AV-middelen, zowel op locatie als op afstand.
Je maakt deel uit van een gedreven en ervaren team binnen de ICT-afdeling, bestaande uit ongeveer 40 professionals verdeeld over verschillende teams. Binnen het team Support & Beheer werk je samen met 7 directe collega’s en 5 beheerders. De hoofdlocatie is in Tilburg, met mogelijkheden om deels vanuit huis te werken. Daarnaast draai je mee in de bereikbaarheidsdienst voor urgente verstoringen buiten reguliere werktijden.
header-over-companydesc
header-requirements
-
Mbo-werk- en denkniveau, aangevuld met relevante ICT-opleidingen.
-
Kennis van en ervaring met ticketsystemen, Active Directory, Microsoft 365 en Windows 10/11.
-
Een klantgerichte houding en sterke communicatieve vaardigheden.
-
Bereidheid om deel te nemen aan bereikbaarheidsdiensten.
-
Een rijbewijs en beschikbaarheid voor 36 uur per week.
header-terms-cond
- Salaris tussen € 3.200,- en € 4.000,- o.b.v. 40 uur;
- Fulltime baan van 36 uur;
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
