Helpdesk Medewerker 1e en 2e lijn overheidsinstelling
- reference-number: 210604
- posted: 01 oktober 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- Tarief: € 2500 - € 3000
- industry: Openbaar bestuur - overheidsdiensten en verplichte sociale verzekeringen
- Ervaring: Junior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
🌟 Vacature Alert: IT Servicedesk Medewerker in Utrecht 🌟
Ben jij een ambitieuze professional die klaar is voor de volgende stap in jouw carrière? Wij zijn op zoek naar versterking voor de grootste servicedesk van Nederland,gevestigd bij een prominente overheidsinstelling in de omgeving Utrecht.
Als IT Servicedesk Medewerker speel je een cruciale rol in het bijdragen aan een veilig Nederland. Je ondersteunt zowel beroepsprofessionals op missie als jouw collega’s op kantoor door het oplossen van 1e en 2de lijns problemen. Onze servicedesk biedt 24x7 ondersteuning,dus je werkt in een volcontinu rooster.
Functieomschrijving
Oplossen van 1e en 2de lijns IT-problemen:
- Het aannemen, registreren, oplossen of doorsturen van storingsmeldingen
- Het verzamelen, correct interpreteren en prioriteren van storingsmeldingen
- Het op afstand ondersteunen van gebruikers
- Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden, het vastleggen van de uitgevoerde activiteiten, het controleren hiervan en proactief handelen hierop
- Het communiceren over grote, lopende verstoringen binnen de organisatie via e-mail
Over het bedrijf
Onze klant is een toonaangevende organisatie die zich dagelijks inzet voor de belangen, welvaart en vrijheid van Nederland. Actief in zowel binnen- als buitenland, draagt deze organisatie bij aan een veilige en welvarende samenleving. Met meer dan 50.000 mensen direct en indirect in dienst, verdeeld over 7 verschillende afdelingen, vormt onze klant een essentieel onderdeel van de infrastructuur en veiligheid van het land.
Functie-eisen
- Je bent klantgericht en servicegericht ingesteld
- Je hebt ervaring met en kennis van een systeem voor het registreren van werkzaamheden
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
- Je kunt goed analyseren, samenwerken en blijft kalm onder druk
- Je werkt gestructureerd en toont initiatief
- Je bent bereid om in een volcontinu dienstrooster te werken
- Fulltime functie: 40 uur per week
- Jouw moedertaal is Nederlands of je spreekt dit op een professioneel niveau
- Voor deze klant is een AIVD screening verplicht
Arbeidsvoorwaarden
- 38 uur rooster, maar 40 uur betaald
- Toeslagen voor onregelmatige tijden
- Bij werken in een volcontinue rooster eenmalige bonus van €200 en maandelijks €100 bruto bonus voor de duur van project
- Salaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- o.b.v. 40 uur.
- De mogelijkheid tot het leasen van een auto (privé rijden mogelijk)
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband.
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd.
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject.
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld.
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken.
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
job-detail-footer