IT Support Held Europa
- reference-number: 219114
- posted: 22 november 2024
- form-of-employment: Tijdelijk
- Tarief: € 2800 - € 3500
- industry: IT
- Ervaring: Medior
- job-type: Fulltime
- Specialisatie: Helpdesk
job-expired-message
Ben jij een gedreven IT-professional die energie haalt uit het oplossen van technische vraagstukken en het bieden van uitstekende ondersteuning aan collega’s? Wil je werken in een internationale,dynamische omgeving waarin jouw bijdrage direct impact heeft op het dagelijkse werk van mensen door heel Europa? In deze rol ben jij hét aanspreekpunt voor IT-zaken en speel je een sleutelrol binnen het team. Met jouw probleemoplossend vermogen en klantgerichte instelling zorg je voor een naadloze IT-ervaring,waarbij je zowel zelfstandig als in teamverband jouw expertise inzet.
Functieomschrijving
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bieden van IT-ondersteuning aan medewerkers voor netwerkinfrastructuur, interne systemen en hardware. Je installeert, configureert en verhelpt problemen met desktops, werkstations en servers, en biedt ondersteuning bij netwerkproblemen. Daarnaast beheer je de IT-infrastructuur door wachtwoordbeheer, data-integriteit en bestandssysteembeveiliging te handhaven. Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en escaleren van IT-tickets volgens de afgesproken processen en escalatieniveaus en speelt een actieve rol in IT-projecten en de ontwikkeling van nieuwe processen. Indien nodig verzorg je trainingen voor eindgebruikers om hen te ondersteunen bij het gebruik van basis- en gespecialiseerde toepassingen.
Over het bedrijf
Dit bedrijf staat bekend om haar innovatieve aanpak en werkt intensief samen met klanten om oplossingen te ontwikkelen die hen helpen in te spelen op veranderende klantbehoeften in de detailhandel.Voor een internationaal georiënteerd technologiebedrijf zijn wij op zoek naar een IT Support Specialist om ons team te versterken en ondersteuning te bieden aan medewerkers door heel Europa.
Functie-eisen
We zoeken een kandidaat met minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke rol, bij voorkeur in een internationale en servicegerichte omgeving. Je hebt kennis van diverse platformen zoals Windows 10, 11, Server en mobiele besturingssystemen (iOS, Android). Verder heb je ervaring met veelgebruikte softwareapplicaties, zoals Microsoft Office 365, en bij voorkeur met tools als ServiceNow. Je beschikt over sterke communicatievaardigheden en kunt zelfstandig werken. Ook heb je een klantgerichte instelling, organisatorische vaardigheden en ben je in staat om meerdere projecten of problemen tegelijk te beheren. Verder is het belangrijk dat je beschikt over een rijbewijs. Een CompTIA A+ certificaat is een pluspunt, maar geen vereiste.
Arbeidsvoorwaarden
- Salaris vanaf €3.500 per maand (obv 40u);
- Aantrekkelijke toeslagen voor onregelmatige diensten;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Fulltime baan van 40 uur;
- Persoonlijke fieldmanager: jouw vaste contactpersoon gedurende jouw gehele dienstverband;
- Onbeperkte opleidingsmogelijkheden, omdat je nooit bent uitgeleerd;
- Doorgroei binnen alle practice areas. Uiteindelijk richting projectmanagement, security of toch beheer? Het kan!
- Een op maat gemaakt opleidingstraject;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- De gezelligste uitjes en borrels, want socializen mag niet ontbreken;
- Alle gelegenheid om met de nieuwste tools en technologieën te kunnen werken zoals Cloud en digitale transformaties.
job-detail-footer